Στοχευμένη προβολή της Πάρου στη Γαλλική αγορά

Στοχευμένη προβολή της Πάρου στη Γαλλική αγοράΜε εξειδικευμένες δράσεις ο Δήμος Πάρου ενισχύει τις προσπάθειες για προβολή του προορισμού στο εξωτερικό. Με την συμβολή του Γραφείου ΕΟΤ Γαλλίας και της εταιρίας MTC GROUP, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη Γαλλικού τετραμελούς τηλεοπτικού συνεργείου στην Πάρο, το διήμερο 25 – 27 Σεπτεμβρίου, με στόχο να αναδείξει το εύρος δραστηριοτήτων που προσφέρει το νησί όπως το stand up paddle, το kite surf και το VTT (mountain bike). Τα ρεπορτάζ θα παρουσιαστούν 3 φορές  στην εκπομπή Adrenaline του «L Equipe 21», καθιερωμένου Γαλλικού τηλεοπτικού καναλιού αθλητικών με μισό εκατομμύριο τηλεθεατές περίπου, που ενδιαφέρονται για δραστηριότητες και ταξιδεύουν συχνά. Ταυτόχρονα θα προκληθεί σχετικό άρθρο στο περιοδικό «Velovert». «Με δεδομένο τις περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες του Δήμου, δίνουμε προτεραιότητα σε ενέργειες που προσεγγίζουν ομάδες – στόχους με ειδικά ενδιαφέροντα από σημαντικές γεωγραφικές αγορές για το προορισμό», επισημαίνει ο  κ. Χρήστος Χριστόφορος, Αντιδήμαρχος Πάρου και επικεφαλής της οργάνωσης του δημοσιογραφικού ταξιδιού.

Comments are closed.