Θύελλα αντιδράσεων για την «πορνό» διαφήμιση του Calvin Klein

Θύελλα αντιδράσεων για την «πορνό» διαφήμιση του Calvin Klein

 

Ο φωτογραφικός φακός εστιάζει στους καλλίπυγους μηρούς και το εσώρουχό της 22χρονης που μοιάζει με έφηβη

Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει στο Διαδίκτυο η νέα διαφήμιση του οίκου Calvin Klein στην οποία «πρωταγωνιστεί» μια νεαρή ηθοποιός από την Δανία.

Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα Daily Mail, στην διαφήμιση εσωρούχων του Calvin Clein, η κοπέλα, δέχεται τα πυρά των χρηστών που θεωρούν ότι το όλο στήσιμό της είναι ιδιαίτερα προκλητικό και ότι παραπέμπει σε πορνό και δίνει τροφή στους παιδεραστές.

Το γεγονός ότι η 22χρονη ηθοποιός, Κλάρα Κρίστεν, μοιάζει με έφηβη, έδωσε τροφή για πικρόχολα σχόλια χρηστών στο Instagram, αφού ο φωτογραφικός φακός εστιάζει στους καλλίπυγους μηρούς και το εσώρουχό της.

Ένα από τα μηνύματα γράφει ότι η Δανή μοντέλα η οποία ποζάρει σαν έφηβη, προκαλεί τους σεξομανείς και τους παιδεραστές.

«Τι είναι αυτή η διαφήμιση; Το μοντέλο μοιάζει περισσότερο με 12χρονη έφηβη! Καλή εικόνα για τους παιδεραστές», αναφέρει, ενώ σε ένα άλλο τονίζεται: «Αηδιαστικό και περιττό. Σκουπίδια μισογύνηδων που προκαλούν τους παιδεραστές».

«Βαρέθηκα τους διαφημιστές που το κάνουν αυτό. Να παρελαύνουν έφηβες σαν σύμβολα του σεξ και να διαφημίζονται γυναικεία πράγματα με σεξουαλικό τρόπο», επισημαίνει άλλος χρήστης.

Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι χρήστες που δεν ενοχλήθηκαν από την διαφήμιση του CK και διερωτώνται μάλιστα ποιο είναι το πρόβλημα. Την απάντηση στους ανθρώπους αυτούς δίνουν άλλοι χρήστες των social media.

«Την έκαναν να φαίνεται ότι είναι μία έφηβη. Αυτό είναι το πρόβλημα», «Το μήνυμα έχει να κάνει με τους μισογύνηδες, την έλλειψη σεβασμού και την πατριαρχική ψευδο-παιδοφιλία. Αποδυναμώνει την κοινωνία και ενισχύει την εμφάνιση ψυχικών ασθενειών. Η εταιρεία αυτή μπορεί να κάνει πολύ καλύτερα πράγματα, κατά συνέπεια δεν υπάρχει δικαιολογία», υποστηρίζει άλλος χρήστης.

«Είναι αρκετά αρρωστημένο το γεγονός ότι εταιρείες κάνουν τέτοιες φωτογραφίσεις σαν αυτή. Μία τέτοια φωτογράφηση δίνει την αίσθηση της απελπισίας. Ένας τρόπος με τον οποίο, όποιος παρακολουθεί την διαφήμιση γίνεται σεξουαλικό αρπακτικό…», αναφέρεται σε κάποιο άλλο σχόλιο.
Πηγή protothema.gr

Comments are closed.