Η κότα με τα χρυσά αυγά

 

…το Survivor για τον ΣΚΑΙ ακόμη και μετά τον τελικό

Μπορεί το Survivor να φθάνει στο τέλος του και το τηλεοπτικό κοινό να παρουσιάζει σημάδια κόπωσης… αλλά οι διαφημιστές κάνουν ουρά – λένε οι γνωρίζοντες, προκειμένου τα προϊόντα τους να εμφανιστούν για κάποια δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού!

Για την ακρίβεια και για να αποδοθεί σωστά αυτό που περιγράφεται πιο πάνω… αν το Survivor ήταν αριθμός σε ρουλέτα οι διαφημιστές θα πόνταραν όλα τους τα χρήματα! Ακούνε ή βλέπουν κάτι που θυμίζει, μοιάζει ή είναι Survivor και το «αγοράζουν» χωρίς δεύτερη σκέψη!

Κι αυτό διότι το τηλεοπτικό φαινόμενο της χρονιάς, όπως είναι ήδη γνωστό έσπασε από την πρώτη στιγμή το φράγμα της τηλεόρασης και διαχύθηκε στην κοινωνία! Έγινε μόδα, συνήθεια, ακόμη και στάση ζωής!

Έτσι λοιπόν, δεν είναι μόνο το διάστημα μέχρι τον τελικό που θα πέσουν κορμιά ή ανήμερα του τελικού ότι θα «σπάσουν» τα ταμεία του ΣΚΑΙ, πράγμα αυτονόητο… Επιπλέον είναι ότι το Survivor σε διάφορες εκδοχές, είτε σε μορφή τηλεπαιχνιδιού είτε ως talk show ή κάτι άλλο, θα συνεχίσει για τον ΣΚΑΙ και μετά το τέλος του παιχνιδιού να είναι η κότα με τα χρυσά αυγά!

Comments are closed.