Σποτ με πρωταγωνιστές Τσίπρα – Μητσοτάκη και χτυπήματα κάτω από τη ζώνη

… ετοιμάζουν τα επιτελεία ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ ενόψει πολλαπλών εκλογών

Στο φουλ δουλεύουν τα επικοινωνιακά επιτελεία των δυο μεγάλων κομμάτων προετοιμάζοντας τις προεκλογικές τους καμπάνιες ενόψει των πολλαπλών εκλογικών αναμετρήσεων. Κοινό χαρακτηριστικό και των δυο κομμάτων θα είναι τα “χτυπήματα” κάτω απο τη ζώνη! Και επειδή η αντιπαράθεση θα είναι πολύ σκληρή, αυτό θα αποτυπωθεί και στα προεκλογικά σποτάκια των δυο κομμάτων.

Πρωταγωνιστές και για τα δυο κόμματα όπως ειναι φυσικό θα ειναι οι αρχηγοί τους… Και αυτούς θα έχουν στόχο τα διαφημιστικά μηνύματα, εκ των οποίων πολλά που θα βγουν στον “αέρα” θα είναι όχι απλώς “γκρίζα”, αλλά “μαύρα”! Αφου και τα δυο επιτελεία ετοιμάζονται για πόλεμο μέχρις εσχάτων.

Η διαφημιστική καμπάνια της ΝΔ θα επικεντρώσει στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και συγκεκριμένα στην αποδόμηση του προφίλ του με οποιονδήποτε τρόπο και κυρίως με τη λέξη “ψέματα” και με πολλά σποτ του τύπου “πριν” και “μετά”, δηλαδή τι έλεγε και τι έκανε.

Ενώ η φιλοσοφία του ΣΥΡΙΖΑ θα έχει στόχο τον Κυριάκο Μητσοτάκη με σειρά σποτ που θα επιχειρεί να καταδείξει – υποτίθεται, το πραγματικό (νεοφιλελεύθερο) προφίλ του αρχηγού της ΝΔ και θα μιλάει για τον κίνδυνο των απολύσεων στο Δημόσιο Τομέα, για νέο λουκέτο στην ΕΡΤ, για ασφαλιστικό Πινοσέτ, για τα εργασιακά… Ενώ πολλά μηνύματα θα κατηγορούν τον Κυριάκο Μητσοτάκη για τα προσωπικά του δάνεια (βλ. Κήρυκας Χανίων), για τις σχέσεις του με τη Siemens κ.α.

Τέλος, μεγάλο βάρος και τα δυο κόμματα θα ρίξουν, εκτός απο την τηλεόραση και στα social media όπου αναμένεται να πέσει και πολύ χρήμα!

Comments are closed.