Είναι η χρονιά του ΑΝΤ1;

Ant1 (new logo 2013)

Αν και η απάντηση στο ερώτημα του τίτλου είναι πολύ νωρίς για να δοθεί, όλα τα σημάδια δείχνουν ότι το κανάλι της οικογένειας Κυριακού έως τώρα τουλάχιστον, έχει κερδίσει τις εντυπώσεις και πολύ συχνά στα νούμερα τηλεθέασης! Πριν όμως τολμήσει κανείς να πάρει θέση, οφείλει να επιδείξει υπομονή μέχρι να βγει και το πρόγραμμα του MEGA που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το αμέσως προσεχές διάστημα.

Ωστόσο, υπάρχουν σοβαρά σημάδια που προκύπτουν από την ανάλυση των αριθμών τηλεθέασης, τα οποία δείχνουν σαφώς έναν «αέρα» νίκης για τον ΑΝΤ1. Για παράδειγμα η πρωινή ζώνη, με τον Γιώργο Παπαδάκη και στη συνέχεια με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά, μονοπωλείται σταθερά από το κανάλι του Αμαρουσίου, χωρίς μάλιστα να απειλείται! Δυνατά «παίζει» και στην απογευματινή ζώνη με την καθημερινή σειρά «Μπρούσκο», αλλά και το κεντρικό του δελτίο ειδήσεων με τη Μαρία Χούκλη που αρκετά βράδια προηγείται του ανταγωνισμού. Επιπλέον, οι πρεμιέρες των νέων προγραμμάτων αυτή την εβδομάδα στη ζώνη, 9:00 με 1:00 τη νύχτα κατέγραψαν υψηλές τηλεθεάσεις με πρώτον και καλύτερο τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και τον Θέμο Αναστασιάδη! Ενώ ακολουθεί την προσεχή Δευτέρα η πρεμιέρα των «Ράδιο αρβύλα».

Είναι προφανές ότι αν τα προγράμματα του καναλιού συνεχίσουν με την ίδια δυναμική ή καταφέρουν να αντισταθούν στη δυναμική που ενδεχομένως επιδείξουν τα νέα προγράμματα του MEGA, όντως θα μιλάμε – μετά από πολλά χρόνια – για την χρονιά του ΑΝΤ1, που κατάφερε με περιορισμένα budget να χτίσει ένα ισχυρό πρόγραμμα για να τον οδηγήσει στην πρώτη θέση! Το τελευταίο, φαίνεται να είναι και το «μυστικό» της επιτυχίας του καναλιού τη φετινή σεζόν. Δηλαδή, η διοίκηση του σταθμού κατάφερε παρά τους ακραίους περιορισμούς που επιβάλει η κρίση, να κινηθεί ευέλικτα και να αξιοποιήσει και το τελευταίο ευρώ που είχε στη διάθεσή της για να δημιουργήσει νέα προγράμματα που θα κάνουν συντροφιά στον κόσμο που κάθεται σπίτι. Εν προκειμένω η λέξη «συντροφιά» είναι η λέξη κλειδί που απαντά και στην επιτυχία που γνωρίζει μέχρι αυτή τη στιγμή το κανάλι. Διότι ο κόσμος που είναι αναγκασμένος – λόγω κρίσης, να μένει σπίτι, αποζητά τη συντροφιά της τηλεόρασης… που με τα προγράμματά της τον «ξεγελά» πως κάτι συμβαίνει ή κάτι κινείται! Και οι εκπομπές με τις οποίες έχει γεμίσει την βραδινή του ζώνη το κανάλι, αφενός δεν κοστίζουν και αφετέρου επιτυγχάνουν αυτόν τον σκοπό!

Με άλλα λόγια, η διοίκηση του σταθμού αντελήφθη έγκαιρα ότι μπορεί να δώσει νέο πρόγραμμα στους τηλεθεατές, προσδοκώντας υψηλές τηλεθεάσεις, χωρίς να ξοδέψει πολλά χρήματα! Το είδαμε στο «Dancing» που υπολείπεται σε χλιδή σε σχέση με το παρελθόν, όχι όμως και σε νούμερα τηλεθέασης, αλλά και στις χαμηλού κόστους παραγωγές, «Τα καρντάσιανς», της Ναταλίας Γερμανού, τα παιχνίδια του Λιανού, Πούμπουρα κ.ά.

Comments are closed.