H στρατηγική και οι δραστηριότητες του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ στα Digital Μέσα

Θοδωρής Κυριακού

Ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, πρωτοπόρος εδώ και δύο δεκαετίες στην ψηφιακή επιχειρηματικότητα, συνεχίζει να καθοδηγεί τις επιχειρηματικές εξελίξεις με βάση τις νέες τεχνολογικές τάσεις, προχωρώντας σταθερά σε ψηφιακές επενδύσεις τόσο εντός, όσο και εκτός της Ελλάδας.

Από το 1995, οπότε και ξεκίνησε τη δραστηριότητά του στο χώρο του Internet και των Νέων Τεχνολογιών, μέχρι και σήμερα, ο όμιλος στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξή του στο χώρο της ψηφιακής επιχειρηματικότητας με σκοπό να παρέχει νέες, καινοτόμες υπηρεσίες. Αποτέλεσμα της συγκεκριμένης στρατηγικής υπήρξε αρχικά η δημιουργία του antenna.gr., ενώ στη συνέχεια, oόμιλος προχώρησε στη δημιουργία της ANTENNA Internet.

Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, κ. Θοδωρής Κυριακού, υπήρξε από τους πρώτους επιχειρηματίες που διέκριναν τις νέες συνθήκες τηλεθέασης τις οποίες διαμόρφωσε η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, καθώς αναγνώρισε από πολύ νωρίς την ανάγκη για παροχή crossplatform περιεχομένου. Ως εκ τούτου, ο όμιλος προχώρησε σε σημαντικές ψηφιακές επενδύσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και σ’ ολόκληρη την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, οι οποίες όχι μόνο ενδυνάμωσαν τη θέση του χαρίζοντάς του ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά και τον κατέστησαν κυρίαρχο της αγοράς των παραδοσιακών αλλά και ψηφιακών μέσων.

Η χρονολογική απαρίθμηση υπηρεσιών του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ είναι ενδεικτική των επενδύσεών του: Μόλις το 2001, πρόσφερε την πρώτη υπηρεσία ζωντανής μετάδοσης τηλεοπτικού προγράμματος, ενώ το 2002 παρουσίασε διαδραστικές υπηρεσίες SMS. Το 2003, λάνσαρε την πρώτη DUAL PLAY προπληρωμένη κάρτα πρόσβασης στο Internet, ενώ το 2005, η υπηρεσία Tsak Bam, έδωσε για πρώτη φορά στους Έλληνες καταναλωτές τη δυνατότητα να συνδεθούν online χωρίς μηνιαίες συνδρομές.

Στο κομμάτι της ενημέρωσης, ο όμιλος παρουσίασε το 2007 το ant1online.gr, ενώ την ίδια περίοδο πρόσφερε την πρώτη Ελληνική μουσική πύλη, 123play.gr., η οποία εξελίχθηκε σε μία επιτυχημένη mulitplayer gaming κοινότητα. Σήμερα, το newssite του ΑΝΤ1 (www.ant1news.gr) παρέχει ειδήσεις 24ώρες το 24ωρο, αποτελώντας τον ψηφιακό βραχίονα ενημέρωσης του ΑΝΤ1.

Με την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μετά από προσωπική επιδίωξη του κ. Θοδωρή Κυριακού, ο όμιλος προχώρησε σε επενδύσεις στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης Facebook και Twitter, μέσω της συμμετοχής του ομίλου στο RAINE GROUP, ένα από τα κορυφαία επενδυτικά funds παγκοσμίως. Η συγκεκριμένη επένδυση κατέστησε σαφές πως ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου υπήρξε από τους λίγους Έλληνες επιχειρηματίες που αναγνώρισαν εγκαίρως τη σημασία επένδυσης στα ψηφιακά μέσα, καθώς υπήρξε ο πρώτος που προχώρησε δυναμικά προς αυτή την κατεύθυνση.

Σ’ αυτό το πλαίσιο, ο ΑΝΤ1 εγκαινίασε το 2010 το πρώτο WebTV κανάλι της ελληνικής τηλεόρασης, το οποίο επισκέπτονται πλέον σε σταθερή βάση περισσότεροι από 1,6 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες. Τη μεγάλη επιτυχία του WebTV διαδέχτηκε το WebTV Plus, το οποίο εξελίχθηκε και πλέον ως netwix.gr, διαθέτει δωρεάν, πρωτότυπο video content με πάνω από 25 εκπομπές. Ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ συνέχισε να επενδύει σταθερά σε τεχνολογία αιχμής στην περιοχή της Νοτιανατολικής Ευρώπης, με αποτέλεσμα το Web TV να παρουσιάζει σήμερα πρωτότυπο πρόγραμμα στη Σερβία και στην Κύπρο. Άμεσα αναμένεται να ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος.

Άξια αναφοράς υπήρξε και η επενδυτική δραστηριότητα του ομίλου στον τομέα του e-commerce, καθώς η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου brandsGalaxy.gr αποτέλεσε μία πρωτοποριακή επιχειρηματική κίνηση. Από το 2010 μέχρι σήμερα, εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο Private Shopping Club στην Ελλάδα, τα 400.000 μέλη του οποίου μπορούν να αγοράσουν πάνω από 800 επώνυμα brands.

Στις αρχές του 2014, ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ παρουσίασε στο Ελληνικό κοινό το VICE, κάνοντας ένα ακόμη σημαντικό βήμα στον τομέα της ψηφιακής επιχειρηματικότητας. Το περιεχόμενο του παγκόσμιου εκδοτικού φαινομένου που έχει κατακτήσει το διαδίκτυο με την ηλεκτρονική του έκδοση, www.vice.com. φτάνει σε περισσότερους από 200.000.000 αναγνώστες και θεατές κάθε μήνα, αριθμός που είναι ενδεικτικός της επιτυχίας του.

Η συγκεκριμένη επενδυτική στρατηγική εξελίσσεται μέρα με τη μέρα και όλα δείχνουν ότι ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ θα παραμείνει πιστός στο όραμα της πρωτοπορίας και της εξέλιξής του. Θα προχωρήσει και στο μέλλον με τους ίδιους στρατηγικούς στόχους και θα συνεχίσει να επενδύει σταθερά στον τομέα της ψηφιακής επιχειρηματικότητας, εξερευνώντας κάθε οδό ηλεκτρονικής ανάπτυξης με σκοπό την παροχή περισσότερων νέων, καινοτόμων υπηρεσιών.

Comments are closed.