Τώρα αρχίζει η σκληρή μάχη των σποτ (βίντεο)

Νίκος Κούτρικας

Του Νίκου Κούτρικα

Μπορεί πολλά να γράφτηκαν και πολλά να ειπώθηκαν για τα διαφημιστικά σποτ των κομμάτων, νομίζω όμως ότι ουσιαστικά τώρα αρχίζει η αληθινή μάχη με τα διαφημιστικά σποτ μόλις μερικές ημέρες πριν τις εκλογές. Η “επόμενη ημέρα” μετά τις εκλογές είναι το βασικό σενάριο των διαφημιστικών σποτ που πρέπει να “πείσουν” μεταξύ άλλων τους ψηφοφόρους πριν την κάλπη για το τι θα επιλέξουν να ψηφίσουν. Η μουσική επένδυση το λεγόμενο “μουσικό χαλί” παίζει το ρόλο του με τη σειρά του στο συνολικό αποτέλεσμα αλλά η συνολική “εικόνα των σποτ” αναμένεται να παίξει το δικό της τελικό ρόλο….στη γνώμη των ψηφοφόρων.

Ας τα δούμε:

 

Comments are closed.