Οι παπουτσωµένοι «γάτοι»

Της Πόπης Διαμαντάκου από τα ΝΕΑ

Πανικό προκάλεσε το ρεπορτάζ του παπουτσιού
Βαθύτατα προσβεβληµένοι εµφανίστηκαν στα πρωινά πάνελα απαξάπαντες οι καλεσµένοι, τόσο στους Καµπουράκη – Οικονοµέα, όσο και στου Αυτιά, από την ενέργεια του θεσσαλονικιού γιατρού να εκσφενδονίσει το παπούτσι του ως διαµαρτυρία, αλλά και από τον κιτρινισµό του ανταποκριτή του ΒΒC να διογκώσει τη σηµασία της.

Εξαλλοι όλοι και µε το ΒΒC και µε τον γιατρό, ο οποίος ακριβώς λόγω του µεγάλου θυµού που προκάλεσε έγινε ανάρπαστος από τις διάφορες εκποµπές. Ως εκ τούτου έκανε και την καναλική του περιοδεία ευτυχής πλέον και φιρµάτος, έχοντας την ευκαιρία να δώσει τις δικές του προεκτάσεις στην ενέργειά του. Οσο για το ΒΒC; Μια γνωστή του το ειδοποίησε, δεν φταίει αυτός αν οι εγχώριοι δηµοσιογράφοι δεν είχαν «πηγές» για να κάνουν και αυτοί ανάλογο ρεπορτάζ. Τους την είπε κιόλας.

Και γιατί όχι; Φαινόταν να γνωρίζει πολύ καλά το τηλεοπτικό τελετουργικό της ενηµέρωσης. Του ήρθε «γάντι». Τόσο, που στου Αυτιά βρέθηκε να συνοµιλεί µε Πρωτόπαπα και Γιακουµάτο οι οποίοι βρίσκονταν στο πάνελ. Και ο µεν κύριος Πρωτόπαπας αρνήθηκε τη συνοµιλία και σηκώθηκε να φύγει – ξαναγύρισε αργότερα όταν άλλαξε το θέµα – ο δε κύριος Γιακουµάτος άνοιξε διάλογο επιπλήττοντάς τον για το ότι επέλεξε να «κάνει παιχνίδι» µε το ΒΒC προκειµένου να προβληθεί. Μα προφανώς! Και το πέτυχε απολύτως. Εκµεταλλεύθηκε µε πονηριά τον τηλεοπτικό κυνισµό. Αλλωστε, χάρη σε αυτόν ακριβώς έγινε ανάρπαστος από την πρωινή ενηµέρωση. Και µάλιστα απέναντι στο θυµωµένο ύφος των Πρωτόπαπα και Γιακουµάτου απάντησε µε ύφος ήπιο και υπεράνω, υιοθετώντας ρόλο µάρτυρα που είναι τόσο φωτογενής στις εποχές µας!

Δύσκολα θα ισχυριζόταν κανείς ότι δεν ήταν πολύ µελετηµένος ο εκσφενδονιστής υποδηµάτων ως προς τη λειτουργία της τηλεόρασης. Την έχουν αξιοποιήσει, εξάλλου, από δικηγόροι µέχρι ποινικοί αυτοπροσώπως, για να διαµορφώσουν κλίµα στην κοινή γνώµη προκειµένου να πετύχουν την αθώωσή τους. Δεν ήταν δυνατόν να ξεφύγει από εκείνους οι οποίοι προσπαθούν να δώσουν όγκο στις ακραίες πολιτικά απόψεις τους ενώ δεν έχουν πραγµατικό λαϊκό έρεισµα.

Αλλωστε, «κίτρινο» ή µη, το ΒΒC δεν θα είχε διανοηθεί να φέρει σε αντιπαράθεση πολιτικά στελέχη µε διαδηλωτή-παπουτσοεκσφενδονιστή, όπως έγινε στην εγχώρια τηλεόραση. Γιατί άλλο η δηµοκρατία των ίσων και άλλο η ισοπέδωση, ιδίως σε µια τηλεόραση που κρύβει τον κίνδυνο να εµφανιστεί συµπαθέστερος εκείνος που παίρνει τον ρόλο του αδύναµου και αποµονωµένου.

Οσο για το γεγονός ότι στην υπόθεση της εγχώριας διαµαρτυρίας-του-µουκασινιού µεσολάβησε το ΒΒC, προσφέροντας τον όγκο της εγκυρότητάς του και της παγκόσµιας αναγνώρισής του σε µια ανθυποπερίπτωση ελληνικού διαστροφικού εθνικοπατριωτισµού προκειµένου να πλήξει την εικόνα της Ελλάδας, επιβεβαιώνεται απλώς η πολιτική δύναµη του κιτρινισµού. Εµµέσως πλην σαφώς το πήραµε το µάθηµά µας. Αν το εµπεδώσαµε δεν είναι βέβαιο.

Πρεµιέρες, που λέει ο λόγος

Αιµατηρός ο ανταγωνισµός στο τηλεκουτσοµπολιό, τόσος που πέφτουν οι κάµερες όλων των εκποµπών σαν ακρίδες στα ίδια θέµατα. Τις είδαµε στον γάµο των Αϊβάζη – Κορινθίου ο οποίος όλως τυχαίως είχε προγραµµατιστεί ταυτοχρόνως µε τις πρεµιέρες των κουτσοµπολάδικων. Τέτοιος πανικός για ένα συµπαθέστατο µεν ζευγάρι αλλά που καλλιτεχνικώς δεν έχει δα να επιδείξει πορεία ανάλογη της προβολής του, µάλλον σε δυσάρεστες σκέψεις θά ‘πρεπε να βάλει τις εκποµπές που συνωστίζονταν στα πόδια τους και έδιναν µάχη µε τους σεκιούριτι. Γιατί τις δικές µας µαύρες σκέψεις τις κάναµε.Πολύ περισσότερο όταν άργησαν να µας µπερδεύουν τα «διάφορα συγκλονιστικά» όπως η φρέσκια σχέση του ηθοποιού Σωκράτη Αλαφούζου µε την επίσης ηθοποιό Αριελ Κωνσταντινίδη. Πού τό ‘δαµε όµως; Στης Μελέτη ή µήπως ήτανε στης Λαµπίρη, σίγουρα ήταν στης Καραβάτου όπου εµφανίστηκε και ο ηθοποιός αυτοπροσώπως να µιλήσει live για το µείζον θέµα. Αµ, το άλλο;

ο καβγάς του Μικρούτσικου µε τη φίλη του Σίσσυ λέει, που γνωρίστηκαν σε ριάλιτι και την είχε βοηθήσει, αλλά και εκείνη τον είχε βοηθήσει και ο πρώην σύζυγός της τον είχε βοηθήσει ή τους είχε βοηθήσει όλους αυτός, αλλά τέλος πάντως ανταλλάσσουν εξώδικα. Μα πού τό ‘δαµε αυτό; Τό ‘χε τις προάλλες το «Μπλα Μπλα», αλλά το ξανάδειξε η Μελέτη, µήπως τό ‘χε και η Λαµπίρη; Η Καραβάτου αδιαφόρησε; Και αυτό µε τη Μενεγάκη που κάπου πήγε ατιµέλητη ποιος τό ‘χε;Για πρεµιέρες δεν ξέρουµε, για φινάλε µας µοιάζει όλο αυτό ενός είδους τηλεόρασης που παράγει αλλεπάλληλα φαινόµενα ανοησίας.

Comments are closed.