Θριαμβευτική η πρεμιέρα της Τραβιάτας

Θριαμβευτική η πρεμιέρα της Τραβιάτας

Επόμενες παραστάσεις 20, 22, 23 Μαΐου 2015

Μια σπάνια εμπειρία βίωσαν οι θεατές της πρεμιέρας της Τραβιάτας του Βέρντι, την Παρασκευή 15 Μαΐου, στην Εθνική Λυρική Σκηνή. Μόλις ολοκληρώθηκε η μαγευτική παράσταση, ξέσπασε θερμότατο χειροκρότημα συνοδευόμενο από επευφημίες προς τους πρωταγωνιστές, τους συντελεστές και την Ορχήστρα της ΕΛΣ. Ενδεικτικό του ενθουσιασμού είναι ότι στην υπόκλιση της πρωταγωνίστριας Μυρτώς Παπαθανασίου, όλοι οι θεατές την χειροκρότησαν όρθιοι, φωνάζοντας μπράβο.

Τα εισιτήρια για τις παραστάσεις της Τραβιάτας, είχαν από μέρες εξαντληθεί και η προσμονή του κοινού είχε βάλει τις βάσεις για την θριαμβευτική πρεμιέρα της παραγωγής. Στο θέατρο Ολύμπια δεν έπεφτε καρφίτσα, ενώ τα χειροκροτήματα του ενθουσιώδους κοινού διέκοπταν συχνά την παράσταση.

Η δύναμη του σπουδαίου έργου του Τζουζέππε Βέρντι, η κλασική σκηνοθεσία με τα εντυπωσιακά σκηνικά και κοστούμια του Νίκου Πετρόπουλου, η εξαιρετική απόδοση της Ορχήστρας υπό τον Ηλία Βουδούρη και κυρίως οι έξοχοι πρωταγωνιστές δημιούργησαν μια μαγική ατμόσφαιρα, η οποία κορυφώθηκε με ένα σπουδαίο χειροκρότημα. Βεβαίως, η πρωταγωνίστρια της βραδιάς ήταν η διεθνώς καταξιωμένη Ελληνίδα σοπράνο Μυρτώ Παπαθανασίου, η οποία έχει ερμηνεύσει τον ρόλο στα πέρατα του κόσμου με ιδιαίτερη επιτυχία. Μάλιστα, για την ερμηνεία της σε αυτόν τιμήθηκε το 2012 με το βραβείο «Μαρία Κάλλας» για τον καλύτερο πρωτοεμφανιζόμενο καλλιτέχνη στην Όπερα του Ντάλλας. Έτσι μετά την συμμετοχή της στον Ντον Τζοβάννι και το Έτσι κάνουν όλες της ΕΛΣ, η Παπαθανασίου ήρθε να σφραγίσει την συνεργασία της με την Εθνική μας Όπερα με μια σπουδαία ερμηνεία φωνητικά, αλλά και υποκριτικά. Μαζί της οι εξαιρετικοί πρωταγωνιστές της ΕΛΣ Αντώνης Κορωναίος και Δημήτρης Πλατανιάς, οι οποίοι χειροκροτήθηκαν θερμά από το κοινό για τις επιτυχημένες ερμηνείες τους. Το καστ συμπλήρωσαν νεότεροι και διακεκριμένοι Έλληνες Μονωδοί. Την Χορωδία της ΕΛΣ, διεύθυνε ο Αγαθάγγελος Γεωργακάτος, ενώ την χορογραφία υπέγραψε ο Πέτρος Γάλλιας.

Comments are closed.