Βόζεμπεργκ: Η γυναικεία επιχειρηματικότητα βασική παράμετρος της σύγχρονης οικονομικής πραγματικότητας

Βόζεμπεργκ: Η γυναικεία επιχειρηματικότητα βασική παράμετρος της σύγχρονης οικονομικής πραγματικότητας

Μεταξύ των κεντρικών ομιλητών σε Εκδήλωση που έλαβε χώρα στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, με τίτλο “Επιχειρείν με Αξία σε καιρό κρίσης: Γυναικεία και Νεανική Επιχειρηματικότητα”, και διοργάνωσε ο Τομέας Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ και Επιχειρηματιών (ΤΟΓΜΕ) και η Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), συμμετείχε η Ευρωβουλευτής της ΝΔ Ελίζα Βόζεμπεργκ, μέλος της Επιτροπής Δικαιωμάτων των Γυναικών και Ισότητας των Φύλων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η κα. Βόζεμπεργκ παρουσίασε την κατάσταση της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ευρώπη καθώς και πολιτικές που έχουν υιοθετηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την ενδυνάμωσή της.

Ξεκινώντας την ομιλία της, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην Ελλάδα, επισημαίνοντας ότι η ενίσχυση της υγιούς και βιώσιμης επιχειρηματικότητας είναι αναγκαία σήμερα όσο ποτέ άλλοτε για την ελληνική οικονομία, προκειμένου να πετύχει “την πολυπόθητη έξοδο από την κρίση”. Συνεχίζοντας, τόνισε ότι η γυναικεία και νεανική επιχειρηματικότητα μπορούν και πρέπει να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην επίτευξη τόσο της οικονομικής όσο και της επιχειρηματικής ανάπτυξης της Ελλάδας.

Μεταξύ άλλων, η Ελίζα Βόζεμπεργκ υπογράμμισε τη συμβολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην τόνωση της γυναικείας επιχειρηματικότητας, με την ανάληψη μιας σειράς πρωτοβουλιών στο πλαίσιο της στρατηγικής ”Ευρώπη 2020” για την εξάλειψη των φυλετικών ανισοτήτων στον τομέα της εργασίας, όπως τα προγράμματα Progress και Small Business Act.  Ωστόσο, δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι, παρά την ύπαρξη αυτών των στοχευμένων ευρωπαϊκών προγραμμάτων, τα αποτελέσματα δεν είναι τα επιθυμητά και χαρακτηριστικά ανέφερε ότι σήμερα, στην ΕΕ των 28, το ποσοστό των αυτοαπασχολούμενων γυναικών είναι μόλις 31%.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία της, η Ελληνίδα Ευρωβουλευτής τόνισε ότι “στόχος τόσο της ευρωπαϊκής όσο και της εθνικής μας στρατηγικής, στο εξής, οφείλει να είναι, η γυναικεία επιχειρηματικότητα να μην αποτελεί ένα θεωρητικό εφεύρημα περιορισμένης εμβέλειας, αλλά να καταστεί ένας βασικός συντελεστής της παραγωγικής διαδικασίας και μία σημαντική παράμετρος της σύγχρονης οικονομικής πραγματικότητας”.

Comments are closed.