Χρησιμοποιούν λογισμικό ενάντια στις online διαφημίσεις

smartphone

Περισσότεροι από το 20% των χρηστών smartphone στον κόσμο

 

Όλο και περισσότεροι χρήστες smartphone στον κόσμο -περισσότεροι από το 20%- χρησιμοποιούν ειδικό λογισμικό, το οποίο μπλοκάρει την εμφάνιση των online διαφημίσεων. Το γεγονός αυτό ανησυχεί εταιρείες, όπως η Google και το Facebook.

Σύμφωνα με τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», στοιχεία δείχνουν ότι σχεδόν 420 εκατομμύρια άνθρωποι διεθνώς ενεργοποιούν το μπλοκάρισμα των διαφημίσεων. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μια αύξηση 90% σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με τις διαφημιστικές εταιρείες η «φραγή» στις διαφημίσεις παραβιάζει το “άρρητο συμβόλαιο”, στο οποίο -υποτίθεται ότι- συμφωνούν οι χρήστες. Το σκεπτικό των εταιρειών είναι ότι ένα μεγάλο μέρος από το ψηφιακό περιεχόμενο έχει δημιουργηθεί και είναι προσβάσιμο, ακριβώς επειδή έχει πληρωθεί χάρη στα έσοδα από την online διαφήμιση.

Αντίθετα, άλλοι θεωρούν ότι οι χρήστες έχουν κάθε δικαίωμα να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο που επιθυμούν, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να “φορτώνονται” και τις -όχι σπάνια ενοχλητικές- διαφημίσεις.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας ερευνών Priori Data, Πάτρικ Κέιν, οι χρήστες συνήθως χρησιμοποιούν το μπλοκάρισμα των διαφημίσεων, για να μειώσουν τη χρήση δεδομένων στο κινητό τους και συνεπώς τον λογαριασμό τους. Τα προγράμματα “ad blockers” επιτρέπουν στον χρήστη να φορτώνει ταχύτερα τις σελίδες του διαδικτύου και να μένει έτσι λιγότερο χρόνο online.

Στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική υπολογίζονται σε σχεδόν 19 εκατομμύρια οι χρήστες που καταφεύγουν συστηματικά σε mobile ad blockers. Οι διαφορές μεταξύ Δύσης-Ανατολής είναι μεγάλες. Ενώ στην Κίνα 159 εκ. χρήστες κινητών (οι περισσότεροι από κάθε άλλη χώρα) χρησιμοποιούν τέτοιο λογισμικό, στις ΗΠΑ μόνο 4,3 εκ. χρήστες -ή το 2,2% των κατόχων smartphones- κάνουν το ίδιο, ενώ στη Βρετανία και στη Γαλλία δεν ξεπερνούν τους 1,3 εκατομμύρια χρήστες σε κάθε χώρα.
Πηγή avgi.gr

Comments are closed.