Το πρώτο crash test

 

Espresso και Freddo

Οι κυκλοφορίες «Espresso» και «Freddo»

Δυναμική ήταν η εκκίνηση της νέας καθημερινής εφημερίδας «FREDDO» του ομίλου Κουρτάκη που ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα 27 Ιουνίου με 7.560 φύλλα – σύμφωνα με τα στοιχεία που πρακτορείου, όταν ο ανταγωνιστής της η «ESPRESSO» κινείται σταθερά λίγο πάνω από τις 9.000 φύλλα.

Συγκεκριμένα τη Δευτέρα 27 Ιουνίου πρώτη ημέρα κυκλοφορίας η «Espresso» του Φιλιππάκη πούλησε 9.190 φύλλα, ενώ η «Freddo» όπως ήδη αναφέρθηκε 7.560.

Την Τρίτη 28 Ιουνίου οι πωλήσεις της «Freddo» έπεσαν στις 5.350 φύλλα και της «Espresso» έμειναν σταθερά στα 9.250 φύλλα.

Τέλος την Τετάρτη 29 Ιουνίου επαναλήφθηκε το ίδιο σκηνικό με τη «Freddo» να πουλάει 5.250 φύλλα και η «Espresso» 9.160 φύλλα.

Comments are closed.