Θετικά τα αποτελέσματα για καταναλωτές και ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ

…από το πρόγραμμα ευνοϊκής ρύθμισης οφειλών και το κοινωνικό τιμολόγιο Ανακοίνωση

 

Με μεγάλη επιτυχία συνεχίζεται μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2016, το Πρόγραμμα Ευνοϊκής Ρύθμισης Οφειλών για τους καταναλωτές της ΕΥΔΑΠ. Τόσο η αποτελεσματικότητα του Προγράμματος όσο και ο κοινωνικός ρόλος της Εταιρείας, αποδεικνύονται από τη μεγάλη προσέλευση των πολιτών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΥΔΑΠ αλλά και από τα μέχρι σήμερα απολογιστικά στοιχεία:

– Σχεδόν 6.000 νοικοκυριά εντάχθηκαν στο Κοινωνικό Τιμολόγιο της ΕΥΔΑΠ, που προβλέπει τουλάχιστον 6 κ.μ. νερό δωρεάν ανά τρίμηνο σε κάθε νοικοκυριό με δύο μέλη και αύξηση των δωρεάν κυβικών από τρία μέλη και άνω.
– 32.873 νοικοκυριά εντάχθηκαν στο Πρόγραμμα Ευνοϊκής Ρύθμισης Οφειλών της ΕΥΔΑΠ.
– Το ύψος των προσαυξήσεων που έχουν διαγραφεί λόγω ένταξης στις ρυθμίσεις του Προγράμματος αγγίζουν το ποσό των 3,4 εκ. €.
– Το ύψος των συνολικών οφειλών που έχουν διακανονιστεί φτάνουν τα 30 εκ. €, εκ των οποίων το ήμισυ αφορά οφειλές από ευπαθείς κοινωνικά ομάδες.
– Το συνολικό ποσό που έχει εισπραχθεί από την ένταξη στο Πρόγραμμα φτάνει τα 10 εκ. €.
– Το ύψος των ληξιπρόθεσμων οφειλών των ιδιωτών πελατών την 30η Σεπτεμβρίου 2016 διαμορφώνεται πλέον στα 100 εκ. € από 130 εκ. €.

Πρόθεση και πάγια θέση της Εταιρείας είναι, όπως έχει δηλώσει και ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Γιάννης Μπενίσης, ‘’ουδείς συμπολίτης να μη στερηθεί το αγαθό του νερού επειδή είναι σε οικονομική αδυναμία. Σε όσους αδυνατούν να πληρώσουν, παρέχουμε δωρεάν την απαραίτητη ποσότητα νερού για την κάλυψη των αναγκών τους’’.

Η ΕΥΔΑΠ ευχαριστεί θερμά τους 32.873 πελάτες της που προσήλθαν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους και προτρέπει όσους ενδιαφέρονται να επωφεληθούν από τις ευνοϊκές παροχές του Προγράμματος, να επισκεφθούν ένα από τα 12 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΥΔΑΠ, μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2016.

Comments are closed.