Το δελτίο του STAR έκανε τη διαφορά

… ακόμη και τον προεκλογικό μήνα Μάιο

Αν έχει κάτι ενδιαφέρον από τις τηλεθεάσεις των κεντρικών δελτίων του Μαΐου που ήταν αμιγώς προεκλογικός μήνας με έντονη δηλαδή την πολιτική αντιπαράθεση σε όλα τα επίπεδα, ήταν η αξιοπρόσεκτη δυναμική του δελτίου ειδήσεων του STAR με τη Μάρα Ζαχαρέα.

Ενα δελτίο με ισχυρή πια ταυτότητα και συγκεκριμένο προσανατολισμο που το επιλέγουν καθημερινά περισσότεροι απο 450.000 τηλεθεατές… Απέδειξε ότι ακόμη και στη διάρκεια ενος προεκλογικού μήνα (που αλλάζουν οι συνήθειες του κοινού), όχι μόνο στέκεται με αξιοπρέπεια απέναντι στον ανταγωνισμό καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση, επιπλέον καταφέρνει να προπορεύεται του ΣΚΑΙ που η πολιτική ενημέρωση είναι προνομιακό του πεδίο!

Άλλωστε ένας από τους λόγους που καθιστά αξιοπρόσεκτη την αντοχή και τη συμπεριφορά του δελτίου ειδήσεων του STAR είναι ότι υφίσταται σε ένα περιβάλλον χωρίς καμια άλλη ενημερωτική ζώνη! Ως γνωστόν το κανάλι δεν διαθέτει, ούτε πρωινή ενημέρωση ούτε κάποιο άλλο τοκ σόου, ώστε ο τηλεθεατής να είναι εξοικειωμένος, σε αντίθεση με τον ΣΚΑΙ που έχει έντονο ενημερωτικό στίγμα! Και παρόλα αυτά εμεινε πίσω από τις ειδήσεις του STAR τουλάχιστον μιάμιση μονάδα.

Συγκεκριμένα λοιπόν το Μάιο, μήνα πολλαπλών εκλογικών αναμετρήσεων το δελτίο του ALPHA παρέμεινε στην πρώτη θέση με 20,5%, ακολούθησε το δελτίο του ΑΝΤ1 με 18,6%, του STAR με 15,3%, του ΣΚΑΙ με 13,7%, του OPEN με 5,4% και τελευταίο της ΕΡΤ με 5,1%.

Comments are closed.