ΔΕΔΔΗΕ… Όταν σου αλλάζουν τα φώτα

(Μια προσωπική μου ιστορία) – του Θάνου Πασχάλη

Το έζησα κι αυτό. Ενας λόγος για να πειστώ και εγώ για τα χάλια της ΔΕΗ και των Θυγατρικών της (ΔΕΔΔΗΕ,ΑΔΜΗΕ ).. Στις 23 Μαίου ζήτησα, μετά από αίτησή μου, από το υποκατάστημα της ΔΕΗ στο Χαλάνδρι αποκοπή της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος η οποία ήταν στο όνομά μου και αφορούσε διαμέρισμα που μίσθωνα στους Αμπελόκηπους καθώς έπαψε η μίσθωση.. Στη ΔΕΗ Χαλανδρίου αφού προσκόμισα ό,τι δικαιολογητικά μου ζήτησαν και συμπλήρωσα την αίτηση (ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ) το αίτημα έγινα αποδεκτό και μου διαμηνύθηκε ότι το αργότερο σε 5 ημέρες θα κοπεί η παροχή ρεύματος στο διαμέρισμα και στη συνέχεια θα μου αποσταλεί από τη ΔΕΗ εκκαθαριστικός-συμψηφιστικός λογαριασμός (κατανάλωση μείον ποσό εγγύησης).. Ως εδώ όλα καλά.. Δύο ημέρες μετά εγκαταλείπω το διαμέρισμα μένοντας ήσυχος ότι τεχνικό συνεργείο από τη ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής Εθνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) θα έρθει και θα κόψει το ρεύμα εντός 5 ημερών.. Χθες μου μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά ..Ο εκκαθαριστικός-συμψηφιστικός λογαριασμός δεν μου είχε εδώ και δύο μήνες ακόμη αποσταλεί ηλεκτρονικά από τη ΔΕΗ (τους τελευταίους 6 μήνες λάμβανα τους λογαριασμούς ρεύματος μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος της επιχείρησης). Ακολούθησαν τηλεφωνήματα στη ΔΕΗ και στο ΔΕΔΔΗΕ .. Εκπληκτος διαπίστωσα ότι το ρεύμα στο διαμέρισμα που διέμενα στους Αμπελόκηπους,”ζει και βασιλεύει “, δεν είχε κοπεί.. Η εξήγηση, υποθετική που μου δόθηκε από κάποιον υπάλληλο στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΑΔΔΗΕ ήταν ότι πιθανόν μετά τις 23 Μαίου να πέρασε τεχνικό συνεργείο από την πολυκατοικία αλλά δεν τους άνοιξε κανείς, και έτσι αφού άφησαν ένα σημείωμα αποχώρησαν. Και το ερώτημα είναι εύλογο.. Είχαν το κινητό μου τηλέφωνο ..Τους δόθηκε για επαγγελματική χρήση και για να με καλέσουν αν χρειαζόταν.. Οχι για να βγω ραντεβού μαζί τους.. Δεν έκαναν τον κόπο να μου τηλεφωνήσουν για να βρεθεί τρόπος να μπουν στην πολυκατοικία και να κόψουν το ρεύμα από το ρολόι του διαμερίσματος. Είχα γνωστούς στην πολυκατοικία και θα βρισκόταν τρόπος.. Χθες μετά από απανωτά τηλεφωνήματα και χάρις στη μεσολάβηση συναδέλφου (την οποία ευχαριστώ) σήμερα το πρωί τεχνικός συνεργείου μου τηλεφώνησε, ενώ βρίσκονταν καθ οδόν προς την πολυκατοικία για να κόψουν το ρεύμα (μετά από δύο μήνες παρακαλώ από το αίτημα αποκοπής της παροχής). Δεν χρειάστηκε ωστόσο να ψάξω να βρω κάποιον από την πολυκατοικία να τους ανοίξει, καθώς εν τέλει κάποιος ένοικος βρέθηκε και τους άνοιξε (ΟΥΦ).. Τώρα αγαπητέ ΔΕΔΔΗΕ στο συμψηφιστικό λογαριασμό θα κληθώ να πληρώσω και το δίμηνο της δικής σας απραξίας και ανοργανωσιάς (Ιούνιος-Ιούλιος); Ενα ερώτημα θέτω…

Comments are closed.