Αναβάλλεται για ένα χρόνο ο φόρος 20% στη τηλεοπτική διαφήμιση

Ανάσα για τα κανάλια η σημερινή απόφαση του υπουργικού συμβουλίου να αναβληθεί για 12 μήνες η επιβολή του ειδικού φόρου επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων (όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ του Ανδρέα Μπελεγρή στο protothema.gr). Μέσα στο ούτως ή άλλως ζοφερό οικονομικό κλίμα των σταθμών που βλέπουν τα έσοδα τους να μειώνονται και κόβουν από παντού, η καθυστέρηση του δυσβάσταχτου – κατά πολλούς – φόρου θεωρείται καλή είδηση!

Comments are closed.