Διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις για το 1142

 

Αναφορικά με ανακριβή δημοσιεύματα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας σχετικά με χρεώσεις στη γραμμή ενημέρωσης και βοήθειας (1142) για τον αντικαπνιστικό νόμο που παρέχεται με την τηλεπικοινωνιακή υποστήριξη της Forthnet, η οποία έχει την διαχείριση της και δρομολογεί τις κλήσεις από όλα τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα στο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Υγείας, διευκρινίζονται τα εξής:
 Για τη λειτουργία του 1142 ο χρήστης του σύντομου κωδικού δεν χρεώνεται από τη Forthnet, αλλά χρεώνεται από τον εκάστοτε τηλεπικοινωνιακό πάροχο που τον εξυπηρετεί, ο οποίος πάροχος και εισπράττει το σχετικό αντίτιμο.
 Τον Οκτώβριο του 2011, μετά από λήψη προσφορών, ανατέθηκε στη Forthnet η υποστήριξη του 1142. Το ετήσιο τέλος χρήσης (1.000,00 € + ΦΠΑ) που προβλέπεται, τιμολογείται από την Forthnet και αποδίδεται αυτούσιο στην ΕΕΤΤ. Κατά συνέπεια δεν τίθεται θέμα πιθανού οφέλους, εάν γινόταν μειοδοτικός διαγωνισμός, καθώς το κόστος λειτουργίας του 4ψήφιου είναι σταθερό και ανεξάρτητο από τον πάροχο δικτύου.

Comments are closed.