Σαθρό το ενημερωτικό οικοδόμημα του MEGA

Έχασε την ευκαιρία με τον κορωνοϊό να μπει σφήνα στον τηλεοπτικό ανταγωνισμό

Το MEGA είχε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία, ακόμη και στο μέσο της σεζόν που βγήκε να ξανα συστηθεί στο τηλεοπτικό κοινό με αφορμή την πανδημία κορωνοϊού και την έχασε μεγαλοπρεπώς, όπως προκύπτει από τα νούμερα τηλεθέασης (μονοψήφια πέριξ του 5%), αλλά και τη μηδενική παρέμβαση!

Η πανδημία ήταν μια ευκαιρία για το νέο κανάλι, ανεξάρτητα από τις όποιες αντικειμενικές αδυναμίες, να μπει σφήνα στον ανταγωνισμό για την ενημέρωση του κοινού και δεν τα κατάφερε… Εξαντλήθηκε στην προσπάθεια του να δείξει μια αντιπολιτευτική διάθεση και να ασκήσει κριτική στην κυβέρνηση, πιστεύοντας ότι έτσι θα δημιουργήσει έναν πόλο ή ένα αντίπαλο δέος στην ενημερωτική μονοφωνία… Αλλά ούτε αυτό κατάφερε να κάνει, διότι το ενημερωτικό του οικοδόμημα είναι πέρα για πέρα σαθρό!

Οχι μόνο δεν υπάρχει ενημερωτικό αφήγημα… Δεν υπάρχουν ούτε τα βασικά, μια ομάδα δηλαδή μπροστά και πίσω από τις κάμερες που να μπορεί να παράγει ενημέρωση, σε μια στιγμή μάλιστα που οι πολίτες διψούν για ενημέρωση, και μοιραία “αγοράζουν” ό,τι βρεθεί μπροστά τους! Ούτε αυτό όμως, το δεύτερης διαλογής προϊόν δεν μπορεί να προσφέρει το συγκεκριμένο MEGA!

Ακόμη και η παρεξηγημένη ΕΡΤ ή πιο σωστά ο εύκολος στόχος, κάνει πολύ καλύτερα νούμερα τηλεθέασης! Διότι το προϊόν της, αναμφισβήτητα είναι καλύτερο, όχι μόνο από το νέο MEGA, αλλά από τον μέσο όρο της τηλεοπτικής ενημέρωσης.

Για να επιστρέψουμε όμως στο MEGA, μοναδική εξαίρεση είναι η εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου. Οχι μόνο για τα νούμερα (τα οποία καθημερινά ανεβαίνουν), αλλά επειδή παράγει ενημέρωση (ανεξάρτητα από τη δημοσιογραφική σχολή που υπηρετεί).

Comments are closed.