Η Microsoft θα αντικαταστήσει δημοσιογράφους με ρομπότ

Η Microsoft πρόκειται να αντικαταστήσει δεκάδες δημοσιογράφους στην ιστοσελίδα της MSN και να χρησιμοποιεί αυτόματα συστήματα για την επιλογή ειδήσεων, μετέδωσαν βρετανικά και αμερικανικά μέσα ενημέρωσης. Η επιμέλεια των θεμάτων του ειδησεογραφικού οργανισμού και η επιλογή τίτλων και φωτογραφιών για το MSN γίνεται επί του παρόντος από δημοσιογράφους. Ωστόσο, πολύ σύντομα, τις συγκεκριμένες ενέργειες θα πραγματοποιούν συστήματα τεχνητής νοημοσύνης, ανέφεραν πηγές στους Seattle Times. Η Microsoft δήλωσε πως είναι μέρος μιας διαδικασίας αξιολόγησης της επιχείρησης. «Όπως όλες οι εταιρίες, αξιολογούμε την επιχείρησή μας σε καθημερινή βάση. Αυτό μπορεί να συντελέσει σε αυξημένες επενδύσεις σε ορισμένα σημεία και, κατά καιρούς, αναδιάταξη σε άλλα», διευκρίνισε σε σχετική ανακοίνωση, τονίζοντας πως «αυτές οι αποφάσεις δεν είναι αποτέλεσμα της τρέχουσας πανδημίας».

Η Microsoft, όπως άλλες εταιρίες τεχνολογίας, πληρώσει ειδησεογραφικούς οργανισμούς για να κάνει χρήση του περιεχομένου τους στην ιστοσελίδα της. Ωστόσο απασχολεί δημοσιογράφους που αποφασίζουν ποια θέματα θα προβάλλονται και πώς θα παρουσιάζονται. Περίπου 50 υπάλληλοι θα χάσουν την θέση τους μέχρι τέλη Ιουνίου, μετέδωσαν οι Seattle Times, αλλά θα παραμείνει μια ομάδα δημοσιογράφων πλήρους απασχόλησης.

«Είναι αποκαρδιωτικό να σκέφτεσαι πως μηχανές μπορούν να μας αντικαταστήσουν αλλά ορίστε», ανέφερε ένας από τους υπαλλήλους που κινδυνεύει με απόλυση. Κάποιοι απολυμένοι δημοσιογράφοι προειδοποίησαν πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μην είναι πλήρως εξοικειωμένη με τις αυστηρές συντακτικές οδηγίες, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει στην κυκλοφορία ακατάλληλων θεμάτων. Είκοσι επτά από όσους θα χάσουν την δουλειά τους απασχολούνται στην βρετανική PA Media, σύμφωνα με τον Guardian. «Διάβαζα τόσον καιρό πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα πάρουν τις δουλειές μας και τώρα πήραν την δική μου», ανέφερε στην εφημερίδα ένας δημοσιογράφος. Η Microsoft είναι μια από τις πολλές εταιρίες τεχνολογίας που πειραματίζεται με την επονομαζόμενη «ρομποτική δημοσιογραφία» για να μειώσει τι δαπάνες. Η Google επενδύει επίσης σε ανάλογα πρότζεκτ για να καταλάβει πώς λειτουργούν.

Πηγή lifo.gr

Comments are closed.