Συγκρατημένοι οι καναλάρχες

… που δραστηριοποιούνται στην πραγματική οικονομία

Προβληματισμός επικρατεί σε άτομα της αγοράς για τις επιπτώσεις της πανδημίας στο διαφημιστικό κλάδο και όχι μόνο… Ο λόγος είναι ότι η χώρα περνάει ένα ακόμα κύμα πανδημίας, -το πιο ισχυρό-, και οι προβλέψεις για την πραγματική οικονομία δεν είναι καθόλου θετικές, ήδη σε τομείς όπως ο τουρισμός οι προβλέψεις είναι χειρότερες και από το περσινό καλοκαίρι, ενώ από το άνοιγμα των καταστημάτων την τελευταία εβδομάδα φαίνεται να υπάρχει τεράστια μείωση στον τζίρο των επιχειρήσεων, σε κάποιες περιοχές ξεπερνάει το 50%.

Οι καλά γνωρίζοντες πιστεύουν ότι οι σοβαρές επιπτώσεις στην οικονομία δεν έχουν “φανεί” ακόμα, κυρίως γιατί η οικονομία στηρίζεται από κρατικό χρήμα και πάγωμα υποχρεώσεων που όταν όμως σταματήσει και χρειαστεί η οικονομία να σταθεί μόνη της στα πόδια θα φανεί το τεράστιο πρόβλημα. Εξάλλου 41,6 δισ. ευρώ είναι ο χαμένος τζίρος των επιχειρήσεων το 2020 και περίπου 5 δισ. ευρώ το πρώτο δίμηνο του 2021 και οι προβλέψεις -κυρίως εξαιτίας του τουρισμού- είναι ότι το 2021 θα ξεπεράσει τον χαμένο τζίρο του 2020.

Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που οι πιο έμπειροι καναλάρχες ή οι καναλάρχες που δραστηριοποιούνται στην πραγματική οικονομία (τρόφιμα, τουρισμός, καύσιμα) είναι πιο συγκρατημένοι γιατί γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα τι “έρχεται” και θα προσπαθήσουν να περιορίσουν τις ζημιές τους. Συνεπώς, τα φθηνά ριάλιτι και οι εσωτερικές παραγωγές θα επικρατήσουν των μεγάλων show και των ακριβών παραγωγών.

Comments are closed.