Επιδειξίας κατά τη διάρκεια τηλεκπαίδευσης σόκαρε μαθητές και εκπαιδευτικούς στο Βόλο
Γυμνός έκανε κινήσεις και έβγαζε κραυγές
Την εισβολή γυμνού επιδειξία σε ψηφιακή τάξη Γυμνασίου του Δήμου Βόλου, κατήγγειλε στην Αστυνομία η καθηγήτρια της τάξης ενώ ανακοίνωση εξέδωσε η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Μαγνησίας ζητώντας εξηγήσεις για τα κενά ασφαλείας στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του MYVOLOS.NET, ο επιδειξίας πραγματοποίησε είσοδο στην τηλεκπαίδευση την περασμένη Παρασκευή σε Γυμνάσιο του Δήμου Βόλου, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς μαθήτριας, η οποία είδε ξαφνικά στην οθόνη του υπολογιστή της, όπως και η καθηγήτρια και η υπόλοιπη ψηφιακή τάξη, μια δεύτερη εικόνα ενός άνδρα με το όνομά της.
Το σοκ ήταν μεγαλύτερο όταν είδαν τον άγνωστο άντρα γυμνό από το λαιμό και κάτω, να κάνει κινήσεις, να βγάζει κραυγές, να προσπαθεί να παραποιήσει τη φωνή του κ.α.
Η καθηγήτρια αιφνιδιασμένη από την εισβολή του επιδειξία, τον απέβαλε από την ψηφιακή τάξη αλλά εκείνος επανήλθε με την ίδια συμπεριφορά και ενέργειες.
Ανάστατοι και οι μαθητές – μαθήτριες της ψηφιακής τάξης, φαίνεται πως ζήτησαν συνδρομή οικείων τους προσώπων και πληροφορίες αναφέρουν πως φωτογραφήθηκε η οθόνη με το στιγμιότυπο (screen shot) και η εικόνα του επιδειξία έχει καταγραφεί.
Ο επιδειξίας στη συνέχεια αποχώρησε από την ψηφιακή τάξη με την εκπαιδευτικό και τα ανήλικα παιδιά να προσπαθούν να συνέλθουν από το σοκ.
Η καθηγήτρια ενημέρωσε τη Διεύθυνση του σχολείου και στη συνέχεια ενημερώθηκε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενώ για το περιστατικό έγινε αναφορά και στην Αστυνομία προκειμένου να διερευνηθεί ποιός είναι ο επιδειξίας, πως βρήκε τους κωδικούς εισόδου μαθήτριας κ.α.
Πληροφορίες αναφέρουν πως το ίδιο άτομο είχε πραγματοποιήσει και πάλι πριν μερικές ημέρες εισβολή σε ψηφιακή τάξη του ίδιου σχολείου.
Καταγγελία της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών
Από την παράταξη “Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών” εκδόθηκε σχετικά με το περιστατικό η ακόλουθη ανακοίνωση:
Οι εκπαιδευτικοί στο μεγαλύτερο διάστημα της πανδημίας μέσα σε συνθήκες πρωτόγνωρες και χωρίς καμία στήριξη από το υπουργείο παιδείας με δικά τους τεχνικά μέσα και αφιερώνοντας αμέτρητο από τον προσωπικό τους χρόνο, κράτησαν ζωντανή την επαφή των μαθητών με το δημόσιο σχολείο μέσω της τηλεκπαιδευσης.
Όλη αυτή την περίοδο,, οι εκπαιδευτικοί εισέπραξαν και με το παραπάνω την αδιαφορία της κυβέρνησης η οποία αγνόησε το σύνολο των προτάσεων του εκπαιδευτικού κινήματος για την ασφαλή λειτουργία του σχολείου στο φυσικό του χώρο ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που διαπίστωσαν με οδυνηρό τρόπο το πόσο εκτεθειμένοι και απροστάτευτοι μπορούν να βρεθούν.
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που προσωπικά δεδομένα βρέθηκαν σε κοινή θέα στο διαδίκτυο και αμέτρητες οι περιπτώσεις “διάρρηξης¨ της ψηφιακής τάξης από λογής-λογής “ενδιαφερόμενους” αποδεικνύοντας στην πράξη αυτό που ήταν γνωστό και σε μη παροικούντες την Ιερουσαλήμ. Πως η αποκλειστική επιλογή μιας και μοναδικής πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης, εξυπηρετούσε κυρίως άλλους σκοπούς άσχετους από τους καθαρά εκπαιδευτικούς. Απόδειξη το σήριαλ της δημοσιοποίησης του συνόλου των όρων της σύμβασης.
Μια τέτοια τιμή επιφύλαξαν οι ψηφιακοί “διαρρήκτες” όχι μία άλλα πολλές φορές τις τελευταίες μέρες και σε σχολείο της περιοχής μας που προαλείφεται και για σχολείο της “αριστείας”, επιβεβαιώνοντας στην πράξη τη λαϊκή έκφραση “…όλα τα’ χει η Μαριορή, ο φερετζές της έλειπε.” . Μόνο που οι συγκεκριμένες “διαρρήξεις” ξεπέρασαν κάθε όριο παρενόχλησης της ηρεμίας της τάξης.
Θα περίμενε κανείς μετά από την άμεση ενημέρωση του, ο διευθυντής της ΔΔΕ Μαγνησίας, να κάνει το αυτονόητο. Δηλαδή να προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για να προστατέψει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, την τάξη και το σχολείο από τον επιδειξία “εισβολέα” και κυρίως να καθησυχάσει τη σχολική κοινότητα με τις παρεμβάσεις του προς το υπουργείο για τη θωράκιση έστω και την ύστατη στιγμή της τηλεκπαίδευσης.
Αντί για αυτό εξάντλησε το θεσμικό του ρόλο, απορροφημένος προφανώς από την προσπάθεια που καταβάλει το τελευταίο διάστημα να καλμάρει τις αντιδράσεις γονέων και εκπαιδευτικών στη δημιουργία Προτύπων και Πειραματικών σχολείων στη Μαγνησία, σε σύσταση προς το σχολείο, η καταγγέλλουσα εκπαιδευτικός να καταφύγει από μόνη της στην αστυνομία για τα περαιτέρω.
Η στάση αυτή του ΔΔΕ πρέπει να καταδικαστεί από γονείς και εκπαιδευτικούς και να σταθεί αφορμή να βγουν συμπεράσματα που θα οδηγήσουν στην ένταση του αγώνα για το σχολείο που θα μορφώνει ουσιαστικά και πολύπλευρα τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας παρέχοντάς τα, τη σύγχρονη γνώση που έχουν ανάγκη και δικαιούνται.
Πηγή myvolos.net