Ηχηρές αφίξεις στον ΑΝΤ1

Ant1 (new logo 2013)

 

Σε παρτίδα σκάκι για γερά νεύρα εξελίσσεται η νέα τηλεοπτική σεζόν. Πέρα από τις εντυπώσεις που δημιουργούνται με συνεχείς μεταγραφές προσώπων μπροστά και πίσω από τις κάμερες, κανείς δεν μπορεί ακόμα να προδικάσει ποιος «παίκτης» θα κάνει την κίνηση ματ. Δελτία Τύπου βομβαρδίζουν καθημερινά τους δημοσιογράφους, αλλά τις περισσότερες φορές το παιχνίδι παίζεται πίσω από τις κλειστές πόρτες των γραφείων.

Σύμφωνα, λοιπόν, με πληροφορίες μας έντονη είναι η κινητικότητα τις τελευταίες εβδομάδες στον ΑΝΤ1. Μαθαίνουμε πως στο κανάλι του Αμαρουσίου κάνουν συνεχώς ραντεβού με υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς και σημαντικούς επαγγελματίες στον χώρο της ψυχαγωγίας που θα αναλάβουν την υλοποίηση των προγραμμάτων του, αλλά και θα δώσουν τη δική τους οπτική για τη χάραξη στρατηγικής για το μέλλον. Πρόσφατα έγινε γνωστό ότι ο Μιχάλης Ισκάς, ο οποίος έχει κερδίσει πολλά παγκόσμια βραβεία και έχει υπογράψει παραγωγές του Netflix, του HBO και του Spotify, ανέλαβε τη θέση του CEO Antenna Studios. Μια επιλογή που δημιουργεί προσδοκίες, αλλά δεν είναι έκπληξη γιατί ο ΑΝΤ1 ήταν πάντα γόνιμο έδαφος για επαγγελματίες με μεγάλη πορεία στον χώρο των ΜΜΕ που ξέρουν από τηλεόραση, έχουν την έμπνευση και το know how.

Τώρα, σε ό,τι αφορά στο νέο του πρόγραμμα, ο ΑΝΤ1 έχει, ήδη, δώσει το πρώτο δείγμα γραφής για τις καινούριες του ψυχαγωγικές εκπομπές που πάντα αποτελούσαν το βαρύ πυροβολικό του, καθώς ήταν το κανάλι που λάνσαρε στην Ελλάδα αυτής της τυπολογίας τα προγράμματα μέσα από μεγάλα project και σόου. «Game of Chefs», «Ελλάδα έχεις Ταλέντο», «Ninja Warrior», «I’m a celebrity… get me out of here», «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος», είναι κάποια από τα πολλά παγκοσμίως επιτυχημένα format που έρχονται την καινούρια χρονιά. Οι πληροφορίες μας, μάλιστα, κάνουν λόγο και για άλλα κορυφαία project της παγκόσμιας αγοράς που βρίσκονται στη διαδικασία των υπογραφών και θα ανακοινωθούν άμεσα. Βέβαια, φέτος, η ψυχαγωγία του καναλιού δεν στηρίζεται μόνο σε καινούρια προγράμματα, αλλά και στα ήδη δοκιμασμένα και πολύ επιτυχημένα «Rouk Zouk» και «5χ5», καθώς και στη δεύτερη σεζόν της «Φάρμας».

Στα δυνατά χαρτιά της φετινής σεζόν, συγκαταλέγονται και οι σειρές του ANT1, ο οποίος επιλέγει να μοιράσει την τράπουλα της μυθοπλασίας ανάμεσα στη συχνότητά του και στην καινούρια πλατφόρμα του, η οποία θα κάνει πρεμιέρα το φθινόπωρο. Οι «Άγριες Μέλισσες» που έβαλαν ξανά στο παιχνίδι την ελληνική μυθοπλασία, έρχονται για 3η σεζόν να διεκδικήσουν τη μερίδα του λέοντος της τηλεθέασης, ενώ ο «Ήλιος» που έκλεισε τον α’ του κύκλο με πρωτιά, επιστρέφει. Για τη νέα σεζόν, είναι πολύ πιθανό το κανάλι να εντάξει και τρίτη σειρά στο πρόγραμμά του μετά τον Ιανουάριο. Όσα έχουν γραφτεί για το περιεχόμενο της καινούριας πλατφόρμας (Γιώργος Καπουτζίδης/ «Σέρρες», «The Bridge», «Ρένα» του Α. Κορτώ με την Υρώ Μανέ) ισχύουν, και αναμένεται να υπάρξουν και άλλες ηχηρές αφίξεις δημιουργών μιας και πίσω από το συγκεκριμένο φιλόδοξο εγχείρημα υπάρχει μία δυνατή ομάδα επαγγελματιών με ονόματα όπως ο Τζον Κοτσαύτης και ο Λοΐζος Ξενόπουλος.

Comments are closed.