Super…μετριότητα

Είχε διαφημιστεί από τα στελέχη του SuperSport και τους δημοσιογράφους ως μια τηλεοπτική υπερπαραγωγή με 21 κάμερες, με προηγμένα συστήματα, με suprslow motion κλπ. Τελικά αυτό πού είδαμε στους ημιτελικούς του Φάιναλ Φορ από τηλεοράσεως ήταν μια επιεικώς μέτρια παραγωγή. Ο σκηνοθέτης είτε δεν έχει μεταδώσει ξανά αγώνα μπάσκετ είτε γενικά δεν έχει μεταδώσει αθλητικά γεγονότα. Αργούσαν να πέσουν replay και όταν αποφάσιζαν να τα δειξουν το έκαναν την ώρα που εξελισσόταν το παιχνίδι και χάναμε φάσεις. Η συνεργασία με τους εκφωνητές ήταν ανύπαρκτη αφού εκείνοι ζητούσαν να ξαναδείξει ο σκηνοθέτης κάποια φάση ή ένα στιγμιότυπο από συγκεκριμένη κάμερα για να δούμε τι συνέβη και εκείνος έριχνε άλλη φάση. Επίσης πολλές φορές η επιλογή κάμερας για μια φάση εκτός από τις κεντρικές ήταν τραγική με αποκορύφωμα την φάση στο πιο κρίσιμο σημείο του παιχνιδιού του Παναθηναϊκού με την Ταού όταν η ισπανική ομάδα είχε πλησιάσει στο σκορ και ο Ντικούδης δίνει μάχη στην άμυνα, κλέβει την τελικά την μπάλα διασχίζει την γήπεδο και βάζει καλάθι. Ο σκηνοθέτης επέλεξε να δείξει όλη την φάση από την κάμερα που έβλεπε το γήπεδο κατκόρυφα από ψηλά και έτσι κανείς τηλεθεατής δεν κατάλαβε τι ακριβώς συνέβει και πως μπήκε το καλάθι.
Τα πλάνα από τις κερκίδες ήταν φτωχά, μόνο από τα πρώτες σειρές καθισμάτων και συχνά εστιασμένα στα ίδια πρόσωπα κυρίως παιδιά και συνήθως τα ίδια παιδιά… Στο γηπεδο υπήχαν δεκάδες επώνυμοι του αθλητικού, πολιτικού και καλλιτεχνικού χώρου και δεν είδαμε ούτε μισό πλάνο ενώ στο εξωτερικό κάποιες κάμερες ειδικά σε τέτοια γεγονότα και αγώνες είναι σχεδόν πάντοτε στραμμένες στους επωνύμους αναζητώντας κάποιο ενδιαφέρον στιγμιότυπο, ένα πανηγυρισμό, κάποια γκριμάτσα κλπ. Ο σκηνοθέτης δεν κατάφερε καν να δείξει την σκηνή προς το τέλος του ματς του Παναθηναϊκού όταν ακούσαμε όλο το γήπεδο να φωνάζει ρυθμικά το όνομα του Στόγιαν Βράνκοβιτς και ενημερώθηκαμε από τους εκφωνητές ότι ο πρώην άσσος του Παναθηναϊκού ήταν στο γήπδο και μάλιστα σηκώθηκε και χαιρέτησε το κοινό. Δεν είδαμε ούτε σε replay αργοτερα το στιγμιότυπο… Ας ελπίσουμε ότι στον τελικό η κατάσταση θα διορθωθεί και άλλωστε τον σχολιασμό τον κάνουμε όχι για λόγους στείρας κριτικής αλλά για λόγους ενημέρωσης για να δουν τις ατέλειες οι υπεύθυνοι του καναλιού και να είναι έτοιμοι στον μεγάλο τελικό.

Comments are closed.