Πτώση στις διαφημίσεις junk food

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις junk food για παιδιά έπεσαν κατά το 1/3 μετά από τη θέσπιση αυστηρότερων ρυθμίσεων το 2005 με σκοπό την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις της αγγλικής μιντιακής εταιρείας Ofcom. Το ποσοστό των διαφημίσεων μη υγιεινών τροφών που παρακολούθησαν παιδιά, ηλικίας 4-15 καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, υπολογίζεται να έπεσε γύρω στο 34% τους τελευταίους μήνες συγκριτικά με το 2005. Μεγαλύτερη πτώση αναμένεται όταν αντίστοιχοι περιορισμοί θα αρχίσουν να επιβάλλονται σε ακόμα περισσότερα τηλεοπτικά κανάλια από 1η Ιανουαρίου.

Comments are closed.