Δυόμισι κανάλια έχουν πρόβλημα στην ενημέρωση

 

Σε δυόμισι κανάλια – εμφανώς και διαπιστωμένα από το ρεπορτάζ, αυτήν την περίοδο η διεύθυνση ειδήσεων έχει πρόβλημα… Διότι κατά τα άλλα όλοι έχουν, εκτός από δυο που τσουλάει! Συγκεκριμένα λοιπόν, σε δυο τηλεοπτικούς σταθμούς το θέμα έχει ανοίξει για τα καλά, και δεν αποκλείεται να προχωρήσουν σε αλλαγές.

Στον έναν σταθμό τα νούμερα έχουν υποχωρήσει κατακόρυφα, και στον δεύτερο συμβαίνει το ίδιο, αλλά επιπλέον υπάρχουν και θέματα ανεξάρτητα από την τηλεθέαση, όπως για παράδειγμα γκάφες που εκθέτουν κόσμο, γκρίνιες, πολλά, πάρα πολλά… Και υπάρχει και σε έναν τρίτο σταθμό πρόβλημα που δεν αποκλείεται να ενταθεί το επόμενο διάστημα… Προς το παρόν δεν έχει εκδηλωθεί στην ολότητα του, για αυτό και τον υπολογίζουμε ως μισό!

Πάντως επειδή κάποιοι αναζητούν τις απαντήσεις μέσα από τους “στεγνούς” πίνακες τηλεθέασης της Nielsen που δημοσιεύει καθημερινά το zappit, να σημειωθεί ότι δεν φθάνει… Έχει σημασία να βλέπει κανείς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, αναλυτικά τα κοινά, τα μονόλεπτα σε συνδυασμό με τη θεματολογία (τι “πουλάει” δηλαδή και τι όχι), και φυσικά τις καμπύλες! Για παράδειγμα υπάρχουν δελτία που φαινομενικά έχουν σταθερή και ικανοποιητική τηλεθέαση, αλλά αν κάποιος μελετήσει τις καμπύλες θα διαπιστώσει ότι χωρίς lead in δεν φτουράνε ούτε λεπτό! Ή για να το πούμε αλλιώς, η καμπύλη όταν ξεκινάει το δελτίο για κάποιους είναι σε ελεύθερη πτώση και για κάποιους άλλους που η καμπύλη είναι σούζα… Που σημαίνει ότι κάποιοι έχουν ραντεβού με το κοινό και κάποιοι άλλοι έχουν τον άνθρωποδιώκτη! Αυτό λοιπόν δεν αποτυπώνεται στα νούμερα τηλεθέασης που δημοσιεύουν τα sites.

Για να επανέλθουμε όμως στα δυόμισι κανάλια που έχουν το πρόβλημα στην ενημέρωση… Και για να ολοκληρώσουμε την “ανταπόκριση” να πούμε ότι οι αντικαταστάτες υπάρχουν και μάλιστα είναι αξιόπιστες λύσεις… Αλλά είναι μπλοκαρισμένοι από διάφορα συστήματα, πολιτικά και επιχειρηματικά. Οποιος όμως έχει τα γένια έχει και τα χτένια!

Comments are closed.