Μία ιστορία για τον αργό θάνατο του βρετανικού μουσικού Τύπου

 

Την εκ των έσω ιστορία του αργού θανάτου του βρετανικού μουσικού Τύπου περιγράφει στο βιβλίο του «Paper Cuts: How I Destroyed The British Music Press And Other Misadventures» ο δημοσιογράφος, Τεντ Κέσλερ.

Ο Τεντ Κέσλερ ήταν συντάκτης του NME από το 1993 έως το 2003, προτού ενταχθεί στο προσωπικό του περιοδικού Q, όπου εργάστηκε για 16 χρόνια.

Το «Paper Cuts» περιλαμβάνει τις σκέψεις του Τεντ Κέσλερ για τις συνεντεύξεις με σταρ, όπως οι Πολ Γουέλερ, Κέβιν Ρόουλαντ, Manic Street Preachers, Oasis, The Strokes και Radiohead. Αναφέρει επίσης λεπτομερώς τα διάφορα «δράματα στον χώρο εργασίας» με τα οποία βρέθηκε αντιμέτωπος σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του.

«Αποφάσισα να γράψω το “Paper Cuts” την ημέρα που άδειασα το γραφείο στο Q, όπου μέχρι εκείνη την ημέρα εργαζόμουν ως συντάκτης. Ήταν σημαντικό και όχι μόνο επειδή επέστρεψα στο επίδομα ανεργίας, όπου είχα περάσει άσκοπα τόσο μεγάλο μέρος της εφηβείας μου και τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ήταν ο θάνατος του τελευταίου από τα μαζικά περιοδικά που ήταν αφιερωμένα στη σύγχρονη μουσική και είχα να μοιραστώ μερικές πολύ ζουμερές ιστορίες, έχοντας εργαστεί στην εναλλακτική πραγματικότητα του μουσικού Τύπου για σχεδόν τριάντα χρόνια» ανέφερε ο συγγραφέας.

Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ

Comments are closed.