Boring
Το «κάθε χρόνο και χειρότερα» φαίνεται να ταιριάζει απόλυτα στις εκπομπές του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου «Ζούγκλα» και «Κίτρινος Τύπος». Αμφότερες είναι παρωχημένες, ακαλαίσθητες και διακρίνονται από έλλειψη φαντασίας. Με concept «δεν υπάρχει» και ντεκόρ την οικογένεια και τους φίλους τους, πορεύονται και τη νέα σεζόν. Καμία αλλαγή. Ούτε καν στις κουραστικές αναφορές του παρουσιαστή τους στον αείμνηστο δάσκαλό του (;) Λέων Καραπαναγιώτη υπενθυμίζοντάς μας το μέγεθος που έχουμε μπροστά μας.
Καταραμένη φτώχεια
Ούτε έναν, ούτε δύο, ούτε τρεις αλλά επτά(!) καλεσμένους χώρεσε στο καναπέ της η Τατιάνα Στεφανίδου στο «Αξίζει Να Το Δεις» για να συζητήσουν την άγρια δολοφονία στη Φιλοθέη. Όλοι τους μαυροντυμένοι, με δυσκολία τους ξεχώριζες, κάθισαν σχεδόν ο ένας πάνω στον άλλον, χαρίζοντας ένα υπερφορτωμένο πλάνο στο φιλοθεάμον κοινό. Αν θυμηθούμε μάλιστα και τον «Κίτρινο Τύπο» της Δευτέρας με το Μάκη να παρουσιάζει σε ανάλογο σκηνικό (συν τις δύο καρεκλίτσες να προεξέχουν εκτός πάνελ) θα τολμούσαμε να αναφέρουμε φτώχεια καταραμένη και στα τηλεοπτικά πλατό.
Αλάλου
Στήλη άλατος πάνω σε ξύλινο δοκάρι η εμφάνιση της Λίτσας Πατέρα στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά «Πολύ Μπλα Μπλα». Τι και αν δεν σταμάτησαν να την γλύφουν παρουσιάστρια και πανελίστες προσφωνώντας κάθε λίγο και λιγάκι «αγάπη μου», «Λιτσάκι» και άλλα γλυκανάλατα, αυτή τίποτα, χαμόγελο δεν της πήραν. Απεναντίας σαν να εκνευριζόταν ολοένα και περισσότερο έμοιαζε. Αυτά μάλλον έβλεπε και η Μελέτη και την έκανε από τον «πρωινό καφέ».
Θέλει δουλειά
Ατυχής η επιλογή της Άντας Λιβιτσάνου για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο επιτυχές, κατά τα άλλα, νέο σίριαλ-lead in του ΑΝΤ1 «Λόλα». Η ηθοποιός δεν πείθει για τις υποκριτικές της ικανότητες και η ερμηνεία της σε ρόλο κωμικό κυμαίνεται στα όρια του απωθητικού. Να θυμίσουμε το περσινό κόψιμο της σειράς «Coupling» στο οποίο επίσης είχε πρωταγωνιστικό ρόλο βασισμένο πάλι σε κωμωδία;
Γιώτα Δημητρακοπούλου