Θα ξεπεράσει το 20% η πτώση της διαφήμισης στον τύπο

Έως και 16% πρόκειται να μειωθεί η διαφήμιση στη Βρετανία μέσα στο 2009, σύμφωνα με νέα πρόβλεψη που είδε το φως της δημοσιότητας. Κόντρα στις ελπίδες πολλών από τη βιομηχανία των ΜΜΕ και την διαφήμιση που περίμεναν σημάδια αναζωογόνησης από το δεύτερο μισό του έτους που διανύουμε, τα νέα στοιχεία διαγράφουν μια πραγματικότητα ζοφερή. Η βρετανική διαφήμιση στα καθεστωτικά μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο κτλ) αναμένεται να συρρικνωθεί κατά 15,8% τη χρονιά αυτή. Το μεγαλύτερο χτύπημα προβλέπεται στο χώρο των εφημερίδων όπου η πτώση ενδέχεται να ξεπεράσει ακόμα και το 20%. Εξαιρείται το διαδίκτυο.

Comments are closed.