Για το 2%
Σε «αγκάθι» εξελίσσεται για την κυβέρνηση η υπόθεση του 2% του τζίρου των ΜΜΕ (χωρίς παραστατικά). Μπορεί κάποιοι να το θεωρούν «δωράκι» στους εκδότες, αλλά σε μια περίοδο κρίσης όπως αυτή που διανύουμε επιβάλλεται η στήριξη του τύπου προκειμένου να σωθούν θέσεις εργασίας. Η κυβέρνηση προσπαθεί να βρει φόρμουλα να το ανανεώσει χωρίς να έρθει σε ρήξη με το συγκρότημα του Φαλήρου (που έχει διαφορετική γνώμη). Πάντως ο νέος τσάρος της οικονομίας δηλώνει πρόθυμος να υπογράψει υπέρ του μέτρου.