Πρώτες εντυπώσεις από τα προεκλογικά σποτ

ΝΔ. Πίσω από τα “παπαγαλάκια” υπάρχει στρατηγικός σχεδιασμός – και η δημιουργική ιδέα είναι πράγματι καλή. Η καμπάνια της ΝΔ φαίνεται να έχει αιχμή. Απευθύνεται στους ψηφοφόρους της κεντροδεξιάς και τους λέει πολύ απλά “δεν είμαστε τόσο κακοί ! Φτάνει πια με την γκρίνια και τις επιθέσεις εναντίον μας”! Η στόχευση είναι σωστή και τα παπαγαλάκια τραβάνε την προσοχή και δημιουργούν εντυπώσεις. Η συνέχεια με τα νούμερα είναι βαρετή και απλώς μειώνει την ελκυστικότητα της διαφήμισης. Θα αρκούσαν ελάχιστα στοιχειά για να περάσει το μήνυμα – κάνεις δεν πρόκειται να ασχοληθεί με όλα όσα αναφέρονται εκεί (και κάνεις δεν περιμένει να ενημερωθεί για προγράμματα οικονομικής ενίσχυσης από μια διαφήμιση τέτοιου τύπου). Το πρώτο μέρος των σποτ λειτουργεί όμως σε ψυχολογικό επίπεδο και θεωρώ ότι μπορεί να φέρουν αποτέλεσμα.

ΠΑΣΟΚ Εδώ ο στόχος είναι διπλός- να περάσει ένα μήνυμα αγωνιστικότητας υπέρ των συμφερόντων των πολιτών στην Ευρωπαϊκή Ένωση (και στην Ελλάδα αργότερα) και να προβληθεί ο Γ. Παπανδρέου ως σοβαρός πολίτικος που εγγυάται την αλλαγή πολιτικής. Η στρατηγική αυτή δεν έχει ιδιαίτερο δυναμισμό και αναρωτιέμαι αν είναι και πειστική. Θα περίμενε κανείς από το ΠΑΣΟΚ σε αυτήν τη φάση την διατύπωση μιας συνολικής υπόσχεσης – ενός νέου οράματος. Δείχνει όμως να φοβάται κάτι τέτοιο και να καταφεύγει στη διατύπωση μετριοπαθών υποσχέσεων προς όλους. Πέρα από την χαλαρή υπόσχεση όμως, εδώ έχουμε και απελπιστικά βαρετή εκτέλεση !! Πάλι σα να φοβάται το ΠΑΣΟΚ να ξεχωρίσει και να δοκιμάσει κάτι νέο. Το αποτέλεσμα; Αδιάφορη διαφήμιση που κανείς δεν θυμάται μόλις τελειώσει. Δεν θα διώξει τους ψηφοφόρους που έχουν αποφασίσει να ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ , αλλά δεν μπορώ να δω με ποιον τρόπο θα προσθέσει έστω και έναν καινούριο!
Το πρόβλημα είναι εμφανές- δεν υπάρχει ούτε στρατηγικός σχεδιασμός τολμηρός ούτε δημιουργική διαφημιστική εταιρία. Ανησυχητικό έλλειμμα επικοινωνιακό για κόμμα που θέλει να κερδίσει τις εντυπώσεις (και να πάει καλά στις εκλογές!)

Φίλιος

Comments are closed.