Έρευνα:Το 1/4 των καταναλωτών θα ”κόψει” από εφημερίδες και περιοδικά και το 1/5 από συνδρομητική TV

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε σήμερα, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης το 1/4 των βρετανών καταναλωτών σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες του σε συνδρομές εφημερίδων και περιοδικών και το 1/5 στην TV. Από τους 2.500 που συμμετείχαν στην έρευνα το 24% απάντησε ότι πρόκειται να καταργήσει τις συνδρομές του σε εφημερίδες και περιοδικά τη φετινή χρονιά. Επιπλέον, το 18% των ερωτηθέντων εμφανίστηκε διατεθειμένο να κόψει υπηρεσίες της συνδρομητικής τηλεόρασης που παρέχουν π.χ. το BSkyB και η Virgin Media με ένα επιπρόσθετο 18% να σκέφτεται να καταργήσει την pay-TV συνολικά. Περισσότερο από το 80% των ερωτηθέντων θεωρεί τις συνδρομές «πολυτέλεια» παρά αναγκαιότητα. Αντίθετη άποψη είχαν οι μεγαλύτερης ηλικίας βρετανοί καταναλωτές (65+) οι οποίοι διστάζουν να κόψουν τις μιντιακές συνδρομητικές τους υπηρεσίες.

Comments are closed.