Μεγάλη Βρετανία: Στη Nielsen η μέτρηση online

Η Nielsen ανακοίνωσε ότι ορίσθηκε από το UKOM (U.K. Online Measurement Company), τον φορέα της αγοράς για την online μέτρηση επισκεψιμότητας στη Μεγάλη Βρετανία, ως επίσημος συνεργάτης της, ώστε να δημιουργήσει το πρώτο «κοινό νόμισμα» στη χώρα για τον προγραμματισμό διαφημιστικών εκστρατειών στο ίντερνετ. Η επιλογή της Nielsen αντικατοπτρίζει τη παγκόσμια ηγετική της θέση στον καθορισμό προτύπων για τη μέτρηση του διαδικτύου και αυξάνει τις χώρες στις οποίες παρέχει το ”νόμισμα” της αγοράς για την επισκεψιμότητα μεταξύ των οποίων βρίσκονται και 10 από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως.

Comments are closed.