Πώς η κρίση αλλάζει τους άνδρες στις ΗΠΑ

Κρίση και άνδρεςΗ οικονομική ύφεση φαίνεται ότι επαναπροσδιορίζει την έννοια του άνδρα στη σύγχρονη Αμερική, σύμφωνα με νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε για το περιοδικό Men’s Health. Σύμφωνα με αυτή, οι σημερινοί άνδρες εξελίσσονται και προσαρμόζονται στις προκλήσεις των καιρών, όπως την οικονομική ύφεση, τον αυξανόμενο αριθμό γυναικών που κερδίζουν περισσότερα χρήματα από τους συντρόφους τους και τον διαφοροποιημένο ρόλο των ανδρών στην οικογενειακή δομή. Και φαίνεται να μην τους πολυπειράζει.

Η έρευνα απευθύνθηκε σε 3000 άνδρες ηλικίας 18 έως 65 και έδειξε ότι το 67% των ανδρών αισθάνονται ότι συνολικά η ζωή τους είναι ίδια ή καλύτερη απ’ ό,τι πριν την ύφεση, αλλά παρόλο που ακόμα θεωρούν την καριέρα και τα οικονομικά τους σημαντικά, στρέφουν το ενδιαφέρον τους περισσότερο στην οικογένεια, την κοινωνική ζωή, την συναισθηματική και φυσική τους υγεία.

Μόνο το 57% των ανδρών δήλωσε ότι η καριέρα τους είναι καλύτερα ή ίδια με πριν την κρίση, ενώ μόλις το 42% απάντησαν ότι η οικονομική τους κατάσταση είναι καλύτερη ή ίδια με αυτή που ήταν πριν την κρίση.

Ωστόσο η έρευνα βρήκε ότι οι άνδρες εκτιμούν περισσότερα πράγματα από τα λεφτά και την καριέρα. Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είδε σημαντική βελτίωση στη σχέση τους με τη σύντροφό τους, την κοινωνική τους ζωή, την συναισθηματική και φυσική τους υγεία. Παρόλο που το 30% των γυναικών κερδίζουν περισσότερα χρήματα από τους συντρόφους τους, το 80% των ανδρών που ρωτήθηκαν δήλωσαν «μια χαρά» ή απλά «ΟΚ» με αυτό, δείχνοντας ότι οι άνδρες κερδίζουν μεγαλύτερη ικανοποίηση από τη ζωή τους βασιζόμενοι σε πράγματα που είναι πέρα από μόνο το οικονομικό στάτους τους.

Ο αναλυτής του περιοδικού Cary Silvers δήλωσε ότι οι άνδρες εξελίσσουν τη συμπεριφορά τους για να συμβαδίζει με τους καιρούς και το ίδιο κάνουν και τα ενδιαφέροντα και οι προτεραιότητες τους. «Με τους άνδρες να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στη γενικότερη ολοκλήρωση, η επιτυχημένη ζωή προσδιορίζεται πέρα από τις παραδοσιακές στενές διαστάσεις της δουλειάς και της καριέρας. Οι διαφημιστές θα πρέπει να απαντήσουν με προγράμματα που στοχεύουν αυτόν τον σύγχρονο άνδρα – και το κάνουν ήδη» πρόσθεσε.

Όλα αυτά στις ΗΠΑ βέβαια, γιατί τι να πουν και οι Έλληνες άνδρες…

Comments are closed.