Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Pepsi στοχεύει στα social media

Επίκεντρο της ολοκαίνουργιας καμπάνιας της Pepsi που ξεκινάει σήμερα είναι η ιστοσελίδα της και πιο συγκεκριμένα ο πίνακας-πλατφόρμα που ονομάζεται #NOW που την καταλαμβάνει.

Ο πίνακας «πατάει» πάνω στην πλατφόρμα Pulse που παρουσίασε η εταιρεία το περασμένο φθινόπωρο και αυτό που κάνει είναι να συγκεντρώνει το πιο συζητημένο περιεχόμενο από το παγκόσμιο διαδίκτυο αλλά και πιο ειδικά μέσα από το Twitter και το bit.ly.

Ο επικεφαλής της PepsiCo στο Ψηφιακό Τμήμα Σιβ Σινγκ λέει στο TechCrunch ότι ο πίνακας #NOW παρουσιάζει τις πιο «καυτές» ιστορίες που διακινούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε δεδομένη στιγμή, με έναν εύμορφο και εύληπτο τρόπο.

Πέρα από το να είναι όμως απλά ένας news aggregator, ο Σινγκ σημειώνει ότι το σάιτ θα περιλαμβάνει και άλλες λειτουργίες, όπως τη δυνατότητα διαδραστικής επικοινωνίας διασημοτήτων με τους θαυμαστές τους και αποκλειστικές συνεργασίες με άλλες ιστοσελίδες. Φυσικά, όλο το περιεχόμενο θα μπορεί να αναπαράγεται από τους χρήστες σε Facebook, Twitter και Pinterest.

Στόχος της εταιρείας σύμφωνα με τον Σινγκ, είναι να ξαναβρεθεί η Pepsi «στην καρδιά της ποπ κουλτούρας».

Comments are closed.