Η απάντηση του Στέλιου Σοφιανού

”Προς υπεύθυνο Enimerosi24.gr H ανάρτησή σας που αφορά στα ένθετα περιοδικά του «Βήματος» είναι ψευδής και εμφανώς κακόβουλη. Σε ό,τι αφορά τις αναγνωσιμότητες, αρκεί μια ματιά στους σχετικούς πίνακες της Ερευνας Focus – Bari για τη Β’ Περίοδο 2009 (τους οποίους υποθέτω διαθέτετε), για να αναδείξει την «εγκυρότητα», αλλά και τη σκοπιμότητα του συντάκτη σας. ΟΛΑ τα ένθετα του «Βήματος της Κυριακής» είναι στην πρώτη θέση της κατηγορίας τους, όπως άλλωστε και η εφημερίδα. Αυτό συμβαίνει σταθερά τα τελευταία 1,5-2 χρόνια και ουδέποτε στο παρελθόν (στο οποίο αναφέρεστε.) έχει ξανασυμβεί, με οποιαδήποτε εφημερίδα και τα ένθετά της. Η πτώση στις αναγνωσιμότητες είναι συνολική, αφορά σχεδόν όλες τις εφημερίδες και τα περιοδικά, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ωστόσο, ακόμη και εκεί «Το ΒΗΜΑ της Κυριακής» και τα ένθετά του φαίνεται να έχουν καλύτερη «τύχη» από τον ανταγωνισμό, ενώ το ΒΗΜΑΜΕΝ και το BHMAGOURMET παρουσιάζουν ΑΝΟΔΟ +3% και +12,5% αντιστοίχως – στοιχεία που επίσης παραλείπετε να αναφέρετε. Σε ό,τι αφορά το χαρτί, η αλλαγή έγινε για συγκεκριμένη περίοδο στο ΒΗΜagazino και ήταν βεβαίως εν γνώσει των υπευθύνων, αφού υπήρχε από το καλοκαίρι σχετική συμφωνία με την «Πήγασος Εκδοτική», η οποία αφορά και στα περιοδικά «Big Fish» της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» και «Εικόνες» του «Εθνους της Κυριακής» (γεγονός που επίσης «λησμονείτε» να αναφέρετε στην ανάρτησή σας). Προς. ενημέρωση λοιπόν, των αναγνωστών σας αλλά και του συντάκτη σας, παραθέτω τα επίσημα στοιχεία της Focus/Bari για την αναγνωσιμότητα στην περίοδο από 17Μαρτίου ως 14 Σεπτεμβρίου 2009: Εβδομαδιαία ένθετα: BHMagazino 636.000 , Εψιλον 612.000, Big Fish 466.00, Εικόνες402.000, “Κ” 331.000. Γυναικεία ένθετα: BHMADonna 659.000, Beaute (Πρώτο Θέμα)453.000, Bazaar ( Reαl News 393.000, Γυναίκα (Καθημερινή) 345.000, Grazia (Ελευθεροτυπία) 330.000. Ανδρικά ένθετα: BHMAMΕΝ 479.000 αναγνώστες, Homme (Πρώτο Θέμα)240.000, GK (Καθημερινή) 216.000. Γεύσης ένθετα: BHMAgourmet 739.000 αναγνώστες, Gourmet (Ελευθεροτυπία) 578.000, Γαστρονόμος (Καθημερινή) 520.000. Διακόσμησης ένθετα: BHMADeco 544.000 αναγνώστες. Δυστυχώς δεν δίνονται πλέον στοιχεία για τα άλλα ένθετα για το σπίτι, αλλά όταν δίνονταν, το περιοδικό του «Βήματος» ήταν από την πρώτη στιγμή στην κορυφή… Θεωρώ αυτονόητο ότι έστω και εκ των υστέρων η δημοσιογραφική δεοντολογία θα επιτρέψει την ανάρτηση της απάντησής μου.”

Στέλιος Σοφιανός
Διευθυντής ενθέτων «Βήματος της Κυριακής»

Comments are closed.