Προβληματική σκηνοθεσία στον Uri Geller
Καλά ο σκηνοθέτης στον ”Διάδοχο του Uri Geller” έχει σουρεαλιστική επαγγελματική ματιά; Το λέμε γιατί μας δείχνει κάτι γενικά πλάνα σε άσχετες στιγμές την ώρα που η κάμερα, σύμφωνα με το concept των δοκιμασιών, θα έπρεπε να εστιάζει σε συγκεκριμένο σημείο. Όπως για παράδειγμά την ώρα που διαγωνιζόταν ο mentalist ”Godfather” όπου ποτέ δεν είδαμε όταν είχε το τσιγάρο και το έσβηνε στο χέρι του. (Διακρίναμε ωστόσο, υγρή ουσία – ίσως τζελ – στη δεξιά παλάμη του την ώρα που κρατούσε το αναμμένο τσιγάρο!)