Με τις… ευλογίες του Αλέξη
… οι κινήσεις γνωστών επιχειρηματιών που προτίθενται να ενισχύσουν και να εκφράσουν με νέα Μέσα τον πολυσυλλεκτικό ΣΥΡΙΖΑ!
Εκτός από τον κεντροδεξιό Τύπο που ανασυγκροτείται, ανασυντάσσεται, και διευρύνεται, μαθαίνουμε ότι αντίστοιχες κινήσεις – προς το παρόν στο παρασκήνιο, γίνονται και στα media της νέας Αριστεράς που γεννήθηκε στη χώρα μας στις τελευταίες εκλογές. Και δεν αναφερόμαστε στον μιντιακό όμιλο που συνέστησε από πέρυσι ο ΣΥΝ, τοποθετώντας την «Αυγή», το «Στο Κόκκινο» και το «left» υπό κοινή «ομπρέλα», αλλά σε κινήσεις επιχειρηματιών στο συγκεκριμένο πολιτικό χώρο.
Η ραγδαία άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές, αλλά και η τάση του να διατηρεί και σε ορισμένες περιπτώσεις να αυξάνει τη δυναμική του και μετεκλογικά, έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον συγκεκριμένων επιχειρηματιών που εμπλέκονται στα ΜΜΕ (και όχι μόνο), με σκοπό να «εκφράσουν» μιντιακά αυτή τη δυναμική και παράλληλα να την «ελέγξουν». Η φράση που ακούγεται εσχάτως όλο και πιο συχνά στους συγκεκριμένους κύκλους είναι ότι «Η Αυγή και το left δεν μπορούν να εκφράσουν το ένα και πλέον εκατομμύριο ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ», ο χώρος, καθώς επίσης και όλος αυτός ο κόσμος, συμπληρώνουν «Χρειάζεται φωνή που θα ξεφεύγει από το στενό πλαίσιο των κομματικών ορίων και της παραδοσιακής Αριστερής δημοσιογραφίας». Δεν αποκλείεται – σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, σύντομα οι συγκεκριμένες κινήσεις να πάρουν σάρκα και οστά, και μάλιστα, όχι ερήμην της ηγεσίας του κόμματος! Άλλωστε οι επιχειρηματίες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον δεν κόπτονται και να φαίνονται!