Πολλά υποσχόμενο το 2010 στην τηλεοπτική διαφήμιση
”Σταθερότητα” είναι αυτό που χαρακτηρίζει την κατάσταση στο χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης στην Βρετανία, σύμφωνα με δηλώσεις ειδικών. Όπως αναφέρεται, το νέο έτος θα μπει μάλλον αισιόδοξα καθώς η πτώση των διαφημιστικών εσόδων για τον Ιανουάριο προβλέπεται να είναι μόνο γύρω στο 4%. Και στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε το άκουσμα μιας τόσο χαμηλής μείωσης ισοδυναμεί με καλά νέα. Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι τον περσινό Ιανουάριο η πτώση άγγιζε το 13% τότε πολύ λογικό να μιλούν πολλοί για σημαντικά σημάδια ανάκαμψης στο χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης.