MTV vs MAD

Μέχρι την άνοιξη η Ελλάδα θα έχει το δικό της MTV χάρη στην συνεργασία του εφοπλιστή Ρέστη, του Ομίλου Βαρδινογιάννη και του Π. Γερμανού. Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στον ανταγωνισμό που θα αναπτυχθεί μεταξύ των δύο μουσικών καναλιών (βλ. Mad) και κυρίως στο ποιος τελικά θα καταφέρει να κερδίσει το μερίδιο του λέοντος από την διαφημιστική πίττα. Θυμίζουμε ότι το Mad δεν είναι μόνο του σε αυτόν τον αγώνα, αφού η συνεργασία του με τον ANT1 του δίνει την δυνατότητα με καλύτερους όρους να αντεπεξέλθει στον αδυσώπητο ανταγωνισμό. Ίδωμεν!

Comments are closed.