Υποχρεούνται να φροντίζουν τους επιβάτες μετά από ακυρώσεις πτήσεων οι αεροπορικές

Την υποχρέωση παροχής φροντίδας προς τους επιβάτες αεροπορικών εταιρειών σε περιπτώσεις ματαίωσης πτήσεων λόγω έκτακτων περιστάσεων (όπως ήταν η έκρηξη του ηφαιστείου της Ισλανδίας), υπογράμμισε σε απόφασή του το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Υποχρεούνται να φροντίζουν τους επιβάτες μετά από ακυρώσεις πτήσεων οι αεροπορικέςΑπαντώντας σε προσφυγή μιας επιβάτιδας κατά της RYANAIR, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία (μολονότι ακύρωσε τις πτήσεις Πορτογαλία-Ιρλανδία για 5 μέρες) δεν εξυπηρέτησε τους επιβάτες της, έκρινε ότι η αεροπορική εταιρεία πρέπει να καταβάλει στην επιβάτη 1130 ευρω για τα έξοδα της έκτακτης διαμονής της στην Πορτογαλία.

Στην απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου επισημαίνεται, ότι σε έκτακτες περιστάσεις (σε αυτές δηλαδή που είναι αναπόφευκτες, ανεξαρτήτως της λήψης των αναγκαίων μέτρων) ο αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση, υποχρεούται όμως να προσφέρει δωρεάν αναψυκτικά, γεύματα και ενδεχομένως διανυκτέρευση, με μεταφορά από/προς το κατάλυμα.
Πηγή ethnos.gr

Comments are closed.