Χρησιμοποίησε τη φωνή σου και ψήφισε

Το νέο διαφημιστικό σποτ του MTV παροτρύνει τους νέους να ψηφίσουν. Από τις αρχές Απριλίου η εκστρατεία «Ευρώπη, με ακούς;» παρακινεί τους Ευρωπαίους νέους από 18 έως 24 χρονών να εκφράσουν τον εαυτό τους μέσα από μια σειρά online και τηλεοπτικών σποτ, τα οποία μεταδίδονται στο MTV μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα σποτ δείχνουν νέους ανθρώπους που έχουν πάρει τους δρόμους και κρεμάνε γιγαντιαία ηχεία πάνω στον Πύργο του Άιφελ, στο Κολοσσαίο και στο Μπιγκ Μπεν. Η διαδραστική ιστοσελίδα του «Ευρώπη, με ακούς;» www.caneuhearme.eu προσφέρει στους νέους μια πλατφόρμα για να εκφράσουν τον εαυτό τους, να πουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση ποιοι είναι και να απευθύνουν στις Βρυξέλλες τις ανησυχίες τους, τα όνειρά τους, τυχόν παράπονα και τα ιδανικά τους.
Στις 30 Απριλίου οι νέοι της Ευρώπης προσκαλέστηκαν μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης να λάβουν μέρος στο μεγαλύτερο ηχητικό κύμα της ιστορίας. Εκατομμύρια νέοι μαζεύτηκαν στις Βρυξέλλες, το Βερολίνο, το Μιλάνο και την Πράγα με σκοπό να φωνάξουν: «Ευρώπη, με ακούς;» Άλλοι πάλι συμμετείχαν σε αυτή την ομοφωνία από οποιοδήποτε άλλο μέρος και αν ήταν εκείνη την στιγμή– από το παράθυρο τους, μέσα από τις αίθουσες διδασκαλίας ή πίσω από τις web cameras τους. Μεγάλος αριθμός νέων ανθρώπων έχουν ανεβάσει βίντεο, στα οποία «φωνάζουν» ή εκφράζουν τα συναισθήματά τους για την Ευρώπη. Ο τυχερός, του οποίου το βίντεο θα δεχτεί τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, θα κερδίσει δυο εισιτήρια για να παρακολουθήσει τη μεγαλύτερη MTV συναυλία της χρονιάς στη Μάλτα (Isle of MTV Malta).
Στις τελευταίες ευρωεκλογές, το ποσοστό συμμετοχής των νέων ηλικίας 18 έως 24 ετών ήταν μικρό, περίπου 40%.

Comments are closed.