Προσοχή στην αποκωδικοποίηση των μηνυμάτων
Η τηλεοπτική σεζόν κλείνει με το «Κάτι ψήνεται» του Alpha να έχει κλέψει τις εντυπώσεις, αλλά κυρίως να έχει αναστατώσει τα άλλα κανάλια που αναζητούν αντίστοιχα προϊόντα για να εντάξουν στο πρόγραμμα τους. Η φιλοσοφία του απλή και το κόστος του μηδαμινό. Η απήχηση του δεν προβλημάτισε μόνο τους διευθυντές προγράμματος, προβλημάτισε κυρίως τους ειδικούς της τηλεόρασης αφού το μήνυμα του ξεπερνάει αυτό που αντιπροσωπεύει. Ωστόσο, είναι λάθος η ποσοτική προσέγγιση του θέματος δεδομένου ότι το κοινό που το παρακολουθεί με όρους Agb ξεπερνάει για τον Μάιο το 22% και στέλνει μηνύματα άκρως πολιτικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το εάν παθαίνει ή όχι η ενημέρωση. Αλλά με τον τρόπο με τον οποίο ασκείται η πολιτική στη χώρα μας και εν συνεχεία τι προβάλλουν τα κανάλια ως ενημέρωση. Γι’ αυτό η ανησυχία αφορά πρώτο το πολιτικό σύστημα και δευτερευόντως όλα τα άλλα!
Το «Κάτι ψήνεται» λοιπόν κερδίζει έδαφος, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία της Agb τον Μάιο, παρέμεινε στην πρώτη θέση στα δυναμικά κοινά (15-44) συγκεντρώνοντας 27,6% . Ενώ στον γενικό μέσο όρο τερμάτισε με 22% .