Ο μόνος τρόπος να διασφαλιστεί η ποιοτική δημοσιογραφία
Οι εφημερίδες μπορούν και πρέπει να βρουν τρόπους να χρεώνουν το περιεχόμενο τους στο διαδίκτυο αν θέλουν να διασφαλίσουν το μέλλον της ποιοτικής δημοσιογραφίας, δήλωσε ο διευθυντής των Financial Times John Ridding (φωτο). Μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι οι ειδησεογραφικές ιστοσελίδες χρειάζεται να εγκαταλείψουν το δόγμα «το δωρεάν είναι καλό» και να κοιτάξουν τι μπορούν να χρεώνουν. Ο διευθυντής των Financial Times παίρνει σαφή θέση πάνω στο ζήτημα που έχει προκύψει τον τελευταίο καιρό και υποστηρίζει ότι η χρέωση του διαδικτυακού υλικού είναι ο μόνος τρόπος να μπει φρένο στη πτώση των εσόδων θεωρώντας με βεβαιότητα ότι οι αναγνώστες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για ποιοτική δημοσιογραφία.