Πόσοι βλέπουν ψυχαγωγικά πρωινά και πόσο κοστίζει η διαφήμιση;
«Πολύ κακό για το τίποτα» λένε όσοι σοβαροί έχουν απομείνει και τηλεοπτικολογούν για την κόντρα που έχει ξεσπάσει στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη και ειδικότερα μεταξύ της Ελένης Μενεγάκη και των Καραμέρου – Χαριτάτου. Διότι απλούστατα, οι τηλεθεατές που παρακολουθούν τα εν λόγω προγράμματα σε απόλυτους αριθμούς δεν ξεπερνούν τις 600.000. Θέλετε και συνέχεια; Κανείς σοβαρός επαγγελματίας (βλέπε διαφημιστής) δεν ασχολείται διότι στη συγκεκριμένη ζώνη η διαφήμιση δεν κοστίζει περισσότερο από 20 έως 40 ευρώ το δευτερόλεπτο. Όταν αντίστοιχα στο prime time αγγίζει τα 350 ευρώ το δευτερόλεπτο! Να συνεχίσουμε; Πόσοι νέοι, δηλαδή το κοινό 15-44 παρακολουθεί πρωινά; Σε απόλυτους αριθμούς λιγότερο από 100.000 τηλεθεατές!